Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1425 1426 1427 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Elma00
Elev

Avatar

+2


Jag är glad idag. Inga dåliga känslor överhuvudtaget. Jag är bara helt och hållet glad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

1 jul, 2014 14:26

Lemon
Elev

Avatar


Jag fattar det inte. Var nere på stan igår och såg en liten pojke och hans mamma. Pojken gjorde något (vet inte vad, var väll olydig) som mamman inte gillade och hon grep tag i hans nacke. Självklart började pojken gråta och när min mamma sa till henne skrek hon på mamma. Skäms för att jag inte vågade göra något och lider med pojken. Små barn som är bland dem oskyldigaste som finns? Känner mig jäkligt förbannad, inte bara på mamman, utan också på mig som inte vågade göra något.

Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika

1 jul, 2014 15:23

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Mamma fattar ingenting och skyller allt på mig. Får mig ju fan inte att må bättre...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

1 jul, 2014 17:13

Borttagen

Avatar


Jag hatar att jag måste flytta.
Även om det just nu är "bara" några veckor.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Kommer vara skitsvårt att ses med pojkvännen, det kommer ta mer än tre timmar för mig att åka till honom & jag typ kan inte ens åka hem till honom så han skulle behöva komma till mig. Men han jobbar. Och allting suger. Och jag vet inte hur jag ska göra...

Nu kommer folk komma med att det går ju med distansförhållanden men jag vet av erfarenhet att jag inte klarar av distansförhållanden. Det vet han också, men det känns inte som att han, jag vet inte, anstränger sig för att ha mig kvar...

Vet inte hur jag ska göra. I have no idea, really. Vill bara gå under och sluta existera just nu.

1 jul, 2014 20:26

Zendaya
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Lemon:
Jag fattar det inte. Var nere på stan igår och såg en liten pojke och hans mamma. Pojken gjorde något (vet inte vad, var väll olydig) som mamman inte gillade och hon grep tag i hans nacke. Självklart började pojken gråta och när min mamma sa till henne skrek hon på mamma. Skäms för att jag inte vågade göra något och lider med pojken. Små barn som är bland dem oskyldigaste som finns? Känner mig jäkligt förbannad, inte bara på mamman, utan också på mig som inte vågade göra något.
Min mamma brukar göra så och en gång när jag var mycket yngre så gjorde hon det bland folk - som du berättade. Nästan samma sak. Men även om du inte vågade göra något så var det egentligen inte ett stort fel att du inte sade till eftersom din mamma gjorde det. Fint att du iaf bryr dig. ☻

2 jul, 2014 18:38

Frivolt
Elev

Avatar


Läser om olika psykiska störningar/funktionsnedsättningar på internet. Mest för att det är väldigt intressant....Sen börjar jag känna igen mig lite här och lite där, och sen lite till och sen väldigt mycket! Och då blir det ju mindre bra......


Jag vill bara ha ett svar, NU! D:

2 jul, 2014 21:23

Borttagen

Avatar


Jag hatarhatarhatarhatar prestationsångest. Usch.

2 jul, 2014 21:39

Flismos
Elev

Avatar


Kan ni sluta skämma ut mej inför mina vänner, tack

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 jul, 2014 19:38

Thilda
Elev

Avatar


Börjar känna mig sådär utanför igen, utan anledning. Känner mig onödig, nån som får hänga på men inte behövs. Men så är det inte, jag vet det. Men det känns så.

3 jul, 2014 22:50

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Thilda:
Börjar känna mig sådär utanför igen, utan anledning. Känner mig onödig, nån som får hänga på men inte behövs. Men så är det inte, jag vet det. Men det känns så.

Så börjar också känna nu igen

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

3 jul, 2014 22:57

1 2 3 ... 1425 1426 1427 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.