Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
1 jul, 2014 14:26 |
|
Lemon
Elev |
Jag fattar det inte. Var nere på stan igår och såg en liten pojke och hans mamma. Pojken gjorde något (vet inte vad, var väll olydig) som mamman inte gillade och hon grep tag i hans nacke. Självklart började pojken gråta och när min mamma sa till henne skrek hon på mamma. Skäms för att jag inte vågade göra något och lider med pojken. Små barn som är bland dem oskyldigaste som finns? Känner mig jäkligt förbannad, inte bara på mamman, utan också på mig som inte vågade göra något.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 1 jul, 2014 15:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
1 jul, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att jag måste flytta.
Även om det just nu är "bara" några veckor. Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jul, 2014 20:26 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Lemon: Min mamma brukar göra så och en gång när jag var mycket yngre så gjorde hon det bland folk - som du berättade. Nästan samma sak. Men även om du inte vågade göra något så var det egentligen inte ett stort fel att du inte sade till eftersom din mamma gjorde det. Fint att du iaf bryr dig. ☻Jag fattar det inte. Var nere på stan igår och såg en liten pojke och hans mamma. Pojken gjorde något (vet inte vad, var väll olydig) som mamman inte gillade och hon grep tag i hans nacke. Självklart började pojken gråta och när min mamma sa till henne skrek hon på mamma. Skäms för att jag inte vågade göra något och lider med pojken. Små barn som är bland dem oskyldigaste som finns? Känner mig jäkligt förbannad, inte bara på mamman, utan också på mig som inte vågade göra något. 2 jul, 2014 18:38 |
|
Frivolt
Elev |
Läser om olika psykiska störningar/funktionsnedsättningar på internet. Mest för att det är väldigt intressant....Sen börjar jag känna igen mig lite här och lite där, och sen lite till och sen väldigt mycket! Och då blir det ju mindre bra......
Jag vill bara ha ett svar, NU! D: 2 jul, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag hatarhatarhatarhatar prestationsångest. Usch.
2 jul, 2014 21:39 |
|
Flismos
Elev |
Kan ni sluta skämma ut mej inför mina vänner, tack
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 jul, 2014 19:38 |
|
Thilda
Elev |
Börjar känna mig sådär utanför igen, utan anledning. Känner mig onödig, nån som får hänga på men inte behövs. Men så är det inte, jag vet det. Men det känns så.
3 jul, 2014 22:50 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Thilda: Börjar känna mig sådär utanför igen, utan anledning. Känner mig onödig, nån som får hänga på men inte behövs. Men så är det inte, jag vet det. Men det känns så. Så börjar också känna nu igen ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 jul, 2014 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen