Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14257 14258 14259 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Ska skaffa blont hår igen.

Har faktiskt också tänkt på det. Färgar du hemma eller hos frisör?

Hemma ^^

Ok
Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma?

29 okt, 2013 14:54

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma?


När jag har blekt hemma har det någon gång blivit fläckigt och väldigt ojämnt. Men så länge man följer instruktionerna så ska det inte behöva bli värre än så.
Har dock hört om folk vars hår har gått av och liknande, men det beror nog på hur slitet håret är.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

29 okt, 2013 14:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Borttagen:
Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma?


När jag har blekt hemma har det någon gång blivit fläckigt och väldigt ojämnt. Men så länge man följer instruktionerna så ska det inte behöva bli värre än så.
Har dock hört om folk vars hår har gått av och liknande, men det beror nog på hur slitet håret är.

Okej tack!

29 okt, 2013 14:59

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Ska skaffa blont hår igen.

Har faktiskt också tänkt på det. Färgar du hemma eller hos frisör?

Hemma ^^

Ok
Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma?


Nää, det är ingen större risk. Så länge man följer instruktionerna så blir det bra^^

Hai

29 okt, 2013 15:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Ska skaffa blont hår igen.

Har faktiskt också tänkt på det. Färgar du hemma eller hos frisör?

Hemma ^^

Ok
Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma?


Nää, det är ingen större risk. Så länge man följer instruktionerna så blir det bra^^

Tack tack!

29 okt, 2013 15:01

Ginny00
Elev

Avatar


Har bakat ett till cupcakerecept från min bok. Betar av alla nyttiga recept, vet inte när jag kommer våga testa de andra.

29 okt, 2013 15:05

Godrica
Elev

Avatar


Tjabba tjena hallå. Någon som kan uggla mig lite tips på hur man ska säga att man vill gå på mugglisträff med sina föräldrar?

29 okt, 2013 15:11

stellaa
Elev

Avatar


alltså åhnej
gud snälla
nej
inte han igen
jag kräks

VILKEN SABLA FLIPPAD DAG JAG VILL DÖ
ok hejdå

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

29 okt, 2013 15:26

Borttagen

Avatar


Antar att jag har väntat i onödan

29 okt, 2013 15:28

Nightlock
Elev

Avatar


Skriver det här från min nya S3a So happy right now :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F84e4a0334fcfa0a95f582cf63d4cae64%2Ftumblr_n6sxcpF3Tp1sy84jyo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F8d8f59619ce56476cb8e194c35e5fb4a%2Ftumblr_n36xisiQAm1t358leo1_500.gif

29 okt, 2013 15:32

1 2 3 ... 14257 14258 14259 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.