@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 14:54 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma? När jag har blekt hemma har det någon gång blivit fläckigt och väldigt ojämnt. Men så länge man följer instruktionerna så ska det inte behöva bli värre än så. Har dock hört om folk vars hår har gått av och liknande, men det beror nog på hur slitet håret är. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 29 okt, 2013 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Borttagen: Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma? När jag har blekt hemma har det någon gång blivit fläckigt och väldigt ojämnt. Men så länge man följer instruktionerna så ska det inte behöva bli värre än så. Har dock hört om folk vars hår har gått av och liknande, men det beror nog på hur slitet håret är. Okej tack! 29 okt, 2013 14:59 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Ska skaffa blont hår igen. Har faktiskt också tänkt på det. Färgar du hemma eller hos frisör? Hemma ^^ Ok Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma? Nää, det är ingen större risk. Så länge man följer instruktionerna så blir det bra^^ Hai 29 okt, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Ska skaffa blont hår igen. Har faktiskt också tänkt på det. Färgar du hemma eller hos frisör? Hemma ^^ Ok Är det risk att det kan bli "fel" när man gör det hemma? Nää, det är ingen större risk. Så länge man följer instruktionerna så blir det bra^^ Tack tack! 29 okt, 2013 15:01 |
|
Ginny00
Elev |
Har bakat ett till cupcakerecept från min bok. Betar av alla nyttiga recept, vet inte när jag kommer våga testa de andra.
29 okt, 2013 15:05 |
|
Godrica
Elev |
Tjabba tjena hallå. Någon som kan uggla mig lite tips på hur man ska säga att man vill gå på mugglisträff med sina föräldrar?
29 okt, 2013 15:11 |
|
stellaa
Elev |
29 okt, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Antar att jag har väntat i onödan
29 okt, 2013 15:28 |
|
Nightlock
Elev |
29 okt, 2013 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen