@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 11:41 |
|
Nordanhym
Elev |
Gaston! ♥
Ne men, idag är en lugn dag ![]()
29 okt, 2013 11:43 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Isse99: Det regnar ute. Och jag gillar inte regn. Skrivet av Isse99: Det regnar ute. Och jag gillar inte regn. Skrivet av Isse99: Det regnar ute. Och jag gillar inte regn. Jag måste gå ut med mina hundar i rengnet här regnar det inte. det är faktiskt rätt soligt. Modernatur är elak idag 29 okt, 2013 11:43 |
|
Borttagen
|
Seriöst vart är alla troll?! Dom gömmer sig när jag nt har ngt att göra och sedan kmr dom upp när jag är upptagen. Vad har jag gjort dom??... förutom att slått ihjäl ngr av deras vänner?? 29 okt, 2013 11:45 |
|
Siriusis
Elev |
Är mer eller mindre förälskad i denna videon
Hai 29 okt, 2013 12:00 |
|
Nordanhym
Elev |
29 okt, 2013 12:06 |
|
Siriusis
Elev |
I PSYs låt "Gentleman" så sjunger dom han "varriya" men tycker de han sjunger "gonorrhea" ._________________________.
Hai 29 okt, 2013 12:09 |
|
Borttagen
|
Jag har tappat halva min nagel på mitt lillfinger. Det gör ont D: 29 okt, 2013 12:11 |
|
Beben
Elev |
Vad händer när trolljakten avslutas. Jag var inte med förra året så jag har ingen aning om vad som händer.
29 okt, 2013 12:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har tappat halva min nagel på mitt lillfinger. Det gör ont D: En gång tappade jag HELA nageln på en av mina tår Skrivet av Beben: Vad händer när trolljakten avslutas. Jag var inte med förra året så jag har ingen aning om vad som händer. Jag var inte heller med förra året, men om du var med om påsk här på mugglis där man fångade harar så kan jag tro att det hela avslutas med att den person som vann får ett pris.
29 okt, 2013 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen