@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
29 okt, 2013 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hallåååååååååååååååååå, trollen, vart gömmer ni eeeeeeer? Jag tror det kommer mer troll när fler är inne =) Jag vet inte... när jag loggade in imorse, och det var bara 5 inloggade, så var det troll, troll, troll, trolololololololoolo TROLL. Efter troll o.o =[ Vaa? Jag vill också ha troll =/ Jag fick över 300 på 4 timmar o.o Men nu är de sega, för att vi är så många, och det är alltid någon som tar dem innan man själv hinner, haha Höhö, det är jag som är så snabb =) Faaaast jag har bara tagit femton troll imorse ... 29 okt, 2013 10:57 |
|
Borttagen
|
Jag är nervös, men vet inte varför.
29 okt, 2013 11:01 |
|
Elma00
Elev |
29 okt, 2013 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag med! Älskar att skicka dvärgar ♥åh jag längtar till alla hjärtans dag på mugglis xD 29 okt, 2013 11:10 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag med! Älskar att skicka dvärgar ♥ åh jag längtar till alla hjärtans dag på mugglis xD jag också ♥
29 okt, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill spela piano. Men mitt piano är i ett annat rum. Jag vågar nt gå dit för jag tror att min brorsas kompisar sover där.
29 okt, 2013 11:15 |
|
Afturelding
Elev |
Trollen gömmer sig för mig. Eller, det kanske de inte gör med tanke på att jag fått 50+ på två timmar, men det känns som att de gör det.
![]() ![]()
29 okt, 2013 11:17 |
|
Isse99
Elev |
Det regnar ute. Och jag gillar inte regn.
skriver ord som mord i handen 29 okt, 2013 11:19 |
|
Siriusis
Elev |
Star wars ikväll C:
....kommer gråta, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Varför måste min favoritkaraktär dö? Hai 29 okt, 2013 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen