Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf 19 aug, 2012 23:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf haha..om det vore så väl....Men jag tror inte jag gör klart mina 3 arbeten på 1 dag, plus att jag har tenta om 1½ vecka, såå..det blir plugg ända in till skolstarteeeen....D: samkfpsfmsldfnslfd!! vill inte va meee.... 19 aug, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
har skola imorrn. vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte.
19 aug, 2012 23:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf haha..om det vore så väl....Men jag tror inte jag gör klart mina 3 arbeten på 1 dag, plus att jag har tenta om 1½ vecka, såå..det blir plugg ända in till skolstarteeeen....D: samkfpsfmsldfnslfd!! vill inte va meee.... Pluggar du på uni? 19 aug, 2012 23:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf haha..om det vore så väl....Men jag tror inte jag gör klart mina 3 arbeten på 1 dag, plus att jag har tenta om 1½ vecka, såå..det blir plugg ända in till skolstarteeeen....D: samkfpsfmsldfnslfd!! vill inte va meee.... Pluggar du på uni? Yepp!! En program jag inte vill gå egentligen...men har man bara 1 år kvar och vet inte vad man ska göra istället så äre väl lika bra..bättre det än arbetslös iaf! 19 aug, 2012 23:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad
Vad pluggar du? 19 aug, 2012 23:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad Vad pluggar du? haha jaa XD Just nu har det dock gått extremt utför, så därför jag har så mkt rester! Men jag ska försöka kämpa dessa två veckor och hoppas att jag klarar av det här....D: Jag är inte heller motiverad...men pluggar hellre än är arbetslös Jag pluggar idrottsvetenskap...Och fråga mig inte vad man blir, för jag vet inte XD 19 aug, 2012 23:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad Vad pluggar du? haha jaa XD Just nu har det dock gått extremt utför, så därför jag har så mkt rester! Men jag ska försöka kämpa dessa två veckor och hoppas att jag klarar av det här....D: Jag är inte heller motiverad...men pluggar hellre än är arbetslös Jag pluggar idrottsvetenskap...Och fråga mig inte vad man blir, för jag vet inte XD Idrottslärare? ;D Nä men okej.. Jaja, hoppas det går bra för dig dom här veckorna. du får typ.. isolera dig o tänka på plugget 19 aug, 2012 23:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad Vad pluggar du? haha jaa XD Just nu har det dock gått extremt utför, så därför jag har så mkt rester! Men jag ska försöka kämpa dessa två veckor och hoppas att jag klarar av det här....D: Jag är inte heller motiverad...men pluggar hellre än är arbetslös Jag pluggar idrottsvetenskap...Och fråga mig inte vad man blir, för jag vet inte XD Idrottslärare? ;D Nä men okej.. Jaja, hoppas det går bra för dig dom här veckorna. du får typ.. isolera dig o tänka på plugget Haha nej, man blir faktiskt inte det XD haha jaa..jag får försöka D: Är ju sjukt tråkit men jag har nog inte så mkt till val..fnoffs...D: 19 aug, 2012 23:44 |
|
Obliviate_
Elev |
Frivolt Jaa... Antingen det eller typ, ta studieuppehåll x) O det kanske inte är så kul
19 aug, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen