Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1424 1425 1426 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_ Jadu, typ sju D: tidiiiiigt!!! vill inteee....


haha, aw. Skola?


Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då gaah D: det kommer bli svårt, har ingen självdiciplin nämligen D:


haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf No more school ! ... typ xD

19 aug, 2012 23:27

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_ Jadu, typ sju D: tidiiiiigt!!! vill inteee....


haha, aw. Skola?


Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då gaah D: det kommer bli svårt, har ingen självdiciplin nämligen D:


haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf No more school ! ... typ xD


haha..om det vore så väl....Men jag tror inte jag gör klart mina 3 arbeten på 1 dag, plus att jag har tenta om 1½ vecka, såå..det blir plugg ända in till skolstarteeeen....D: samkfpsfmsldfnslfd!! vill inte va meee....

19 aug, 2012 23:29

Borttagen

Avatar


har skola imorrn. vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte.

19 aug, 2012 23:31

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_ Jadu, typ sju D: tidiiiiigt!!! vill inteee....


haha, aw. Skola?


Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då gaah D: det kommer bli svårt, har ingen självdiciplin nämligen D:


haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf No more school ! ... typ xD


haha..om det vore så väl....Men jag tror inte jag gör klart mina 3 arbeten på 1 dag, plus att jag har tenta om 1½ vecka, såå..det blir plugg ända in till skolstarteeeen....D: samkfpsfmsldfnslfd!! vill inte va meee....


Pluggar du på uni?

19 aug, 2012 23:31

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Obliviate_ Jadu, typ sju D: tidiiiiigt!!! vill inteee....


haha, aw. Skola?


Jaa, på sätt o vis D: Har en massa rester som måste göras, och för att slippa sitta typ på kvällarna/nätterna så måste jag kliva upp på morron o göra det då gaah D: det kommer bli svårt, har ingen självdiciplin nämligen D:


haha. Fixa resterna snabbt så är du klar snart iaf No more school ! ... typ xD


haha..om det vore så väl....Men jag tror inte jag gör klart mina 3 arbeten på 1 dag, plus att jag har tenta om 1½ vecka, såå..det blir plugg ända in till skolstarteeeen....D: samkfpsfmsldfnslfd!! vill inte va meee....


Pluggar du på uni?


Yepp!! En program jag inte vill gå egentligen...men har man bara 1 år kvar och vet inte vad man ska göra istället så äre väl lika bra..bättre det än arbetslös iaf!

19 aug, 2012 23:33

Obliviate_
Elev

Avatar


Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad

Vad pluggar du?

19 aug, 2012 23:35

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad

Vad pluggar du?


haha jaa XD Just nu har det dock gått extremt utför, så därför jag har så mkt rester! Men jag ska försöka kämpa dessa två veckor och hoppas att jag klarar av det här....D:
Jag är inte heller motiverad...men pluggar hellre än är arbetslös

Jag pluggar idrottsvetenskap...Och fråga mig inte vad man blir, för jag vet inte XD

19 aug, 2012 23:38

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad

Vad pluggar du?


haha jaa XD Just nu har det dock gått extremt utför, så därför jag har så mkt rester! Men jag ska försöka kämpa dessa två veckor och hoppas att jag klarar av det här....D:
Jag är inte heller motiverad...men pluggar hellre än är arbetslös

Jag pluggar idrottsvetenskap...Och fråga mig inte vad man blir, för jag vet inte XD


Idrottslärare? ;D

Nä men okej.. Jaja, hoppas det går bra för dig dom här veckorna. du får typ.. isolera dig o tänka på plugget

19 aug, 2012 23:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Frivolt Haha, ofan. Då är du duktig. Jag började plugga ett program jag avskydde så jag hoppade av för jag kuggade alla tentor pga att jag inte var motiverad

Vad pluggar du?


haha jaa XD Just nu har det dock gått extremt utför, så därför jag har så mkt rester! Men jag ska försöka kämpa dessa två veckor och hoppas att jag klarar av det här....D:
Jag är inte heller motiverad...men pluggar hellre än är arbetslös

Jag pluggar idrottsvetenskap...Och fråga mig inte vad man blir, för jag vet inte XD


Idrottslärare? ;D

Nä men okej.. Jaja, hoppas det går bra för dig dom här veckorna. du får typ.. isolera dig o tänka på plugget


Haha nej, man blir faktiskt inte det XD

haha jaa..jag får försöka D: Är ju sjukt tråkit men jag har nog inte så mkt till val..fnoffs...D:

19 aug, 2012 23:44

Obliviate_
Elev

Avatar


Frivolt Jaa... Antingen det eller typ, ta studieuppehåll x) O det kanske inte är så kul

19 aug, 2012 23:51

1 2 3 ... 1424 1425 1426 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.