Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1424 1425 1426 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Jag hatar komplicerade känslor. Och när vissa människor ger konstiga signaler som jag inte vet hur jag ska tolka.

Kan du inte säga hur det är, egentligen?

30 jun, 2014 21:45

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatar komplicerade känslor. Och när vissa människor ger konstiga signaler som jag inte vet hur jag ska tolka.

Kan du inte säga hur det är, egentligen?

Jag håller med till 110%

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

30 jun, 2014 21:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Jag hatar komplicerade känslor. Och när vissa människor ger konstiga signaler som jag inte vet hur jag ska tolka.

Kan du inte säga hur det är, egentligen?

Jag håller med till 110%


Det är bara... no, no, nope, stop it, på det.

30 jun, 2014 21:48

Flismos
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Flismos:
Skrivet av Borttagen:
Jag hatar komplicerade känslor. Och när vissa människor ger konstiga signaler som jag inte vet hur jag ska tolka.

Kan du inte säga hur det är, egentligen?

Jag håller med till 110%


Det är bara... no, no, nope, stop it, på det.

Ja, säg/visa exakt hur det är eller gör ingenting

''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you''

30 jun, 2014 21:51

Fanfiction
Elev

Avatar


MEN JÄVLA ÅÅÅÅEEEHHHHH

vaknade vid åtta och realizeade att jag fick mens inatt, OCH JÄVLA SKIT VARFÖR KOMMER DEN ALLTID PÅ FEL TILLFÄLLE INTE FÖR DET NÅNSIN FINNS NÅT RÄTT TILLFÄLLE MEN USCH INTE JUST NU, och jag ska på läger torsdag till söndag, det ligger precis vid havet och vi ska bada HELA TIDEN, och jag HATAR tampong för känner mig som en jävla pingvin när jag går runt med det, och MENSHELVETET HINNER JU INTE FÖRSVINNA INNAN SÖNDAG OM JAG FÅR DET IDAG, MJEEEEHHHH

tacka vettja ipren, men det tar EN HALVTIMMA FÖR DEN ATT VERKA, OCH VI HAR INGEN CHOKLAD HEMMA, FAN FAN FAN

och ja. det gör ont :c

någon älska mig :'(

det är okej att inte vara okej

1 jul, 2014 09:38

Epiphany
Elev

Avatar


Fanfiction

Ok, jag kan älska dig. Vill du gifta dig med mig och flytta in i ett stort slott där vi kan leva lyckliga i alla våra dagar? Där kan vi ha en alldeles egen strutsfarm.

1 jul, 2014 12:02

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Fanfiction:
MEN JÄVLA ÅÅÅÅEEEHHHHH

vaknade vid åtta och realizeade att jag fick mens inatt, OCH JÄVLA SKIT VARFÖR KOMMER DEN ALLTID PÅ FEL TILLFÄLLE INTE FÖR DET NÅNSIN FINNS NÅT RÄTT TILLFÄLLE MEN USCH INTE JUST NU, och jag ska på läger torsdag till söndag, det ligger precis vid havet och vi ska bada HELA TIDEN, och jag HATAR tampong för känner mig som en jävla pingvin när jag går runt med det, och MENSHELVETET HINNER JU INTE FÖRSVINNA INNAN SÖNDAG OM JAG FÅR DET IDAG, MJEEEEHHHH

tacka vettja ipren, men det tar EN HALVTIMMA FÖR DEN ATT VERKA, OCH VI HAR INGEN CHOKLAD HEMMA, FAN FAN FAN

och ja. det gör ont :c

någon älska mig :'(

feel you
alltså jag skulle åka och bada på ett spaställe idag men neeeeeej då var mr mens tvungen att komma : (( och jag får så jäkla ont i en hel vecka åhhhhh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jul, 2014 12:39

Fanfiction
Elev

Avatar


Skrivet av Epiphany:
Fanfiction

Ok, jag kan älska dig. Vill du gifta dig med mig och flytta in i ett stort slott där vi kan leva lyckliga i alla våra dagar? Där kan vi ha en alldeles egen strutsfarm.


UGGLA MIG UGGLA MIG UGGLA MIG

strutsfarm ftw


Pixie, denhär jävla mr mens alltså, fejfan för honom

det är okej att inte vara okej

1 jul, 2014 13:21

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Fanfiction:

Pixie, denhär jävla mr mens alltså, fejfan för honom

den jäveln : ((( </3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

1 jul, 2014 13:30

Fanfiction
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Fanfiction:

Pixie, denhär jävla mr mens alltså, fejfan för honom

den jäveln : ((( </3

uggla mig du också, Im bored och mensig

det är okej att inte vara okej

1 jul, 2014 13:35

1 2 3 ... 1424 1425 1426 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.