@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Haha jaaa! Fast sen har jag också en känsla av att man ibland måste klicka på ett troll innan fler dyker upp, vilket ju går mycket smidigare om det är många som klickar. Skrivet av mitchan: Smart! För mig har det iofs gått mycket snabbare att "tävla" om trollen med en eller två andra, än när jag letar helt själv hahaha. Ja, det är ju lite Måste-vinna-känsla då. xD Fast för mig är det lättast när jag letar själv, pga internet </3 Aaaw Jo, så är det nog ^^ 29 okt, 2013 06:30 |
|
mitchan
Lärare |
Hahaha alltså VA fattar fortfarande verkligen inte alls var alla troll håller hus
Det här är jättekonstigt hahaha ♥ Det gick så braaa för mig.... Sen försvann alla??? Typ inte sett ett enda troll på hur länge som helst hahaha ![]()
29 okt, 2013 06:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Hahaha alltså VA fattar fortfarande verkligen inte alls var alla troll håller hus Det här är jättekonstigt hahaha ♥ Det gick så braaa för mig.... Sen försvann alla??? Typ inte sett ett enda troll på hur länge som helst hahaha Jag tror att de... migrerar. ;__; 29 okt, 2013 06:43 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Åh neeeej vi kanske har slått ihjäl lite för många av deras vänner :C :C Skrivet av mitchan: Hahaha alltså VA fattar fortfarande verkligen inte alls var alla troll håller hus Det här är jättekonstigt hahaha ♥ Det gick så braaa för mig.... Sen försvann alla??? Typ inte sett ett enda troll på hur länge som helst hahaha Jag tror att de... migrerar. ;__; ![]()
29 okt, 2013 06:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Åh neeeej vi kanske har slått ihjäl lite för många av deras vänner :C :C Skrivet av mitchan: Hahaha alltså VA fattar fortfarande verkligen inte alls var alla troll håller hus Det här är jättekonstigt hahaha ♥ Det gick så braaa för mig.... Sen försvann alla??? Typ inte sett ett enda troll på hur länge som helst hahaha Jag tror att de... migrerar. ;__; Jag befarar det 29 okt, 2013 06:44 |
|
Minihäst
Elev |
VARFÖR GLÖMDE JAG ATT STÄNGA AV MITT SKOLALARM? Nu vaknade jag juh 06.30 och kan ej somna om :c
another day, another slay 29 okt, 2013 06:47 |
|
mitchan
Lärare |
29 okt, 2013 07:05 |
|
Borttagen
|
Nattinatt 29 okt, 2013 07:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: VARFÖR GLÖMDE JAG ATT STÄNGA AV MITT SKOLALARM? Nu vaknade jag juh 06.30 och kan ej somna om :c Åh, stackars dig Jag vaknade 05.00 idag, utan anledning. På höstlovet. Och igår vaknade jag runt 06.00. Vaaarfööör? 29 okt, 2013 07:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minihäst: VARFÖR GLÖMDE JAG ATT STÄNGA AV MITT SKOLALARM? Nu vaknade jag juh 06.30 och kan ej somna om :c Åh, stackars dig Jag vaknade 05.00 idag, utan anledning. På höstlovet. Och igår vaknade jag runt 06.00. Vaaarfööör? Jag har en väckarklocka som inte går att stänga av Varje morgon klockan 6, trampar min katt sönder mitt ansikte... varje dag.... 29 okt, 2013 07:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen