@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Godnatt mugglis
29 okt, 2013 02:01 |
|
Trezzan
Elev |
Åh herre gud, började nästan gråta när jag läste Avifors uppdate på första inlägget på denna tråd....
29 okt, 2013 03:38 |
|
mitchan
Lärare |
29 okt, 2013 05:08 |
|
Borttagen
|
Jätte trött. Jag såg på tvd till halv 6 på natten... *Gäsp*
29 okt, 2013 06:15 |
|
Borttagen
|
Haha, du går om mig vilken sekund som helst nu för mig segar internet... 29 okt, 2013 06:16 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Hahaha man vet aldrig! Det blev jättdött nu och jag hittar inga troll någonstans typ :C :CHaha, du går om mig vilken sekund som helst nu för mig segar internet... ![]()
29 okt, 2013 06:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Hahaha man vet aldrig! Det blev jättdött nu och jag hittar inga troll någonstans typ :C :C Haha, du går om mig vilken sekund som helst nu för mig segar internet... Jag tror att det kan bero på att fler loggar in. Då gömmer sig trollen o.o 29 okt, 2013 06:24 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Smart!Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: Hahaha man vet aldrig! Det blev jättdött nu och jag hittar inga troll någonstans typ :C :C Haha, du går om mig vilken sekund som helst nu för mig segar internet... Jag tror att det kan bero på att fler loggar in. Då gömmer sig trollen o.o För mig har det iofs gått mycket snabbare att "tävla" om trollen med en eller två andra, än när jag letar helt själv hahaha. ![]()
29 okt, 2013 06:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Smart! För mig har det iofs gått mycket snabbare att "tävla" om trollen med en eller två andra, än när jag letar helt själv hahaha. Ja, det är ju lite Måste-vinna-känsla då. xD Fast för mig är det lättast när jag letar själv, pga internet </3 29 okt, 2013 06:28 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Haha jaaa! Fast sen har jag också en känsla av att man ibland måste klicka på ett troll innan fler dyker upp, vilket ju går mycket smidigare om det är många som klickar. Skrivet av mitchan: Smart! För mig har det iofs gått mycket snabbare att "tävla" om trollen med en eller två andra, än när jag letar helt själv hahaha. Ja, det är ju lite Måste-vinna-känsla då. xD Fast för mig är det lättast när jag letar själv, pga internet </3 Aaaw ![]()
29 okt, 2013 06:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen