@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av kanelpumpa: Skrivet av Luna Chang: Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD kanelpumpa Bara om dom är födda den första, för då kan man driva med dom (min lillasyster råkar vara född just 1a april och jag har ganska kul varje år då det är dags att slå in hennes present från mig xD) Haha okej Fast, lär tillägga, att 15-16e april är rätt bra datum det med. 15 april - Emma Watson's födelsedag (och ingen annan skulle passat i rollen som Hermione) 16 april - JAG FYLLER ÅR!!!!!! Okej 15e går bra, because Emma is Emma och det är samma dag i månaden som jag men sen tar det stopp!! (I'm mean when I'm tired) Hej 29 okt, 2013 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar på Mr. Popper's Penguins.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 okt, 2013 00:15 |
|
kanelpumpa
Elev |
29 okt, 2013 00:15 |
|
Borttagen
|
kanelpumpa
Haha, ja! XD det är ganska... läskigt. De flesta jag känner som fyller år i april, fyller just den 16de 29 okt, 2013 00:16 |
|
Luna Chang
Elev |
kanelpumpa
Men.. men.. It's not cool to share a bithday with that many people. Jag delar bara med AlexZz, min busschaufför och en till som jag vet xD Hej 29 okt, 2013 00:18 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Borttagen: kanelpumpa Haha, ja! XD det är ganska... läskigt. De flesta jag känner som fyller år i april, fyller just den 16de Det är ju skitcoolt! I min gamla klass fyllde två stycken år den 19e april... Jag har liksom känt att ingen fyller år den 16e, inga kändisar eller nått... (Såklart förstod jag att någon mer i hela världen fyller år då, men men...)
29 okt, 2013 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kanelpumpa: Skrivet av Borttagen: kanelpumpa Haha, ja! XD det är ganska... läskigt. De flesta jag känner som fyller år i april, fyller just den 16de Det är ju skitcoolt! I min gamla klass fyllde två stycken år den 19e april... Jag har liksom känt att ingen fyller år den 16e, inga kändisar eller nått... (Såklart förstod jag att någon mer i hela världen fyller år då, men men...) Charlie Chaplin! 29 okt, 2013 00:22 |
|
kanelpumpa
Elev |
Luna Chang:
Då delar ju du med tre... Säkert någon miljon fler UNCOOL. SO UNCOOL. Nä men seriöst. Jag tror inte någon är ensam om sin födelsedag InspiredPsycho: Jaså!? COOLT!
29 okt, 2013 00:25 |
|
Katla
Elev |
när vi ändå pratar födelsedagar... jag fyller år nästa måndag!! fjärde november alltså! om 6 dagar!
♏︎ 29 okt, 2013 00:26 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte vilka jag delar födelsedag med o.o
Min lillebror fyller år samma dag som Leonardo DiCaprio XD Katla Mys! 29 okt, 2013 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen