Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14245 14246 14247 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av kanelpumpa:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD

kanelpumpa
Bara om dom är födda den första, för då kan man driva med dom
(min lillasyster råkar vara född just 1a april och jag har ganska kul varje år då det är dags att slå in hennes present från mig xD)

Haha okej
Fast, lär tillägga, att 15-16e april är rätt bra datum det med.
15 april - Emma Watson's födelsedag (och ingen annan skulle passat i rollen som
Hermione)
16 april - JAG FYLLER ÅR!!!!!!

Okej 15e går bra, because Emma is Emma och det är samma dag i månaden som jag men sen tar det stopp!!

(I'm mean when I'm tired)

Hej

29 okt, 2013 00:13

Solkatten
Elev

Avatar


Kollar på Mr. Popper's Penguins.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 okt, 2013 00:15

kanelpumpa
Elev

Avatar


InspiredPsycho:
FOR REAL!? Fy vad coolt! Känner ingen som fyller år då, mer än jag

Luna Chang: Mu!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

29 okt, 2013 00:15

Borttagen

Avatar


kanelpumpa
Haha, ja! XD det är ganska... läskigt. De flesta jag känner som fyller år i april, fyller just den 16de

29 okt, 2013 00:16

Luna Chang
Elev

Avatar


kanelpumpa
Men.. men..


It's not cool to share a bithday with that many people.


Jag delar bara med AlexZz, min busschaufför och en till som jag vet xD

Hej

29 okt, 2013 00:18

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
kanelpumpa
Haha, ja! XD det är ganska... läskigt. De flesta jag känner som fyller år i april, fyller just den 16de


Det är ju skitcoolt! ...och ja lite läskigt...
I min gamla klass fyllde två stycken år den 19e april...
Jag har liksom känt att ingen fyller år den 16e, inga kändisar eller nått... Men då är jag i alla fall inte ensam

(Såklart förstod jag att någon mer i hela världen fyller år då, men men...)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

29 okt, 2013 00:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av kanelpumpa:
Skrivet av Borttagen:
kanelpumpa
Haha, ja! XD det är ganska... läskigt. De flesta jag känner som fyller år i april, fyller just den 16de


Det är ju skitcoolt! ...och ja lite läskigt...
I min gamla klass fyllde två stycken år den 19e april...
Jag har liksom känt att ingen fyller år den 16e, inga kändisar eller nått... Men då är jag i alla fall inte ensam

(Såklart förstod jag att någon mer i hela världen fyller år då, men men...)


Charlie Chaplin!

29 okt, 2013 00:22

kanelpumpa
Elev

Avatar


Luna Chang:
Då delar ju du med tre... Säkert någon miljon fler
UNCOOL. SO UNCOOL.

Nä men seriöst. Jag tror inte någon är ensam om sin födelsedag

InspiredPsycho:
Jaså!? COOLT!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

29 okt, 2013 00:25

Katla
Elev

Avatar


när vi ändå pratar födelsedagar... jag fyller år nästa måndag!! fjärde november alltså! om 6 dagar!

♏︎

29 okt, 2013 00:26

Borttagen

Avatar


Jag vet inte vilka jag delar födelsedag med o.o
Min lillebror fyller år samma dag som Leonardo DiCaprio XD

Katla
Mys! grattis i förskott!

29 okt, 2013 00:27

1 2 3 ... 14245 14246 14247 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.