Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14244 14245 14246 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Luna Chang
Februaribarn är hur awesome som helst

29 okt, 2013 00:05

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Februaribarn är hur awesome som helst


... och Aprilbarn!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

29 okt, 2013 00:06

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD

kanelpumpa
Bara om dom är födda den första, för då kan man driva med dom
(min lillasyster råkar vara född just 1a april och jag har ganska kul varje år då det är dags att slå in hennes present från mig xD)

Hej

29 okt, 2013 00:06

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-29 kl. 00:08
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:

Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD


Bara nästan XD

29 okt, 2013 00:07

mine
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:

Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD


Bara nästan XD

Jag är nästan född på nyårsafton:C
(Januaribarn! DDD: )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

29 okt, 2013 00:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:

Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD


Bara nästan XD

Mamma for faktiskt in till sjukhuset 14e så

Hej

29 okt, 2013 00:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:

Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD


Bara nästan XD

Mamma for faktiskt in till sjukhuset 14e så


Jamen då så då var du ju redan på väg

29 okt, 2013 00:10

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:

Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD


Bara nästan XD

Mamma for faktiskt in till sjukhuset 14e så


Jamen då så då var du ju redan på väg

Yepp

Hej

29 okt, 2013 00:10

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Luna Chang
Februaribarn är hur awesome som helst

Japp

Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD

kanelpumpa
Bara om dom är födda den första, för då kan man driva med dom
(min lillasyster råkar vara född just 1a april och jag har ganska kul varje år då det är dags att slå in hennes present från mig xD)

Haha okej
Fast, lär tillägga, att 15-16e april är rätt bra datum det med.
15 april - Emma Watson's födelsedag (och ingen annan skulle passat i rollen som
Hermione)
16 april - JAG FYLLER ÅR!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

29 okt, 2013 00:11

Borttagen

Avatar


kanelpumpa
Alltså, precis innan du skrev vilket datum du fyller år, tänkte jag faktiskt fråga om det var den 16de april...
Nu är du den åttonde personen jag känner som fyller år den dagen D:

29 okt, 2013 00:13

1 2 3 ... 14244 14245 14246 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.