@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 00:05 |
|
kanelpumpa
Elev |
29 okt, 2013 00:06 |
|
Luna Chang
Elev |
Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD kanelpumpa Bara om dom är födda den första, för då kan man driva med dom (min lillasyster råkar vara född just 1a april och jag har ganska kul varje år då det är dags att slå in hennes present från mig xD) Hej 29 okt, 2013 00:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-29 kl. 00:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Februaribarn är hur awesome som helst Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD Bara nästan XD 29 okt, 2013 00:07 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Februaribarn är hur awesome som helst Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD Bara nästan XD Jag är nästan född på nyårsafton:C (Januaribarn! DDD: ) 29 okt, 2013 00:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Februaribarn är hur awesome som helst Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD Bara nästan XD Mamma for faktiskt in till sjukhuset 14e så Hej 29 okt, 2013 00:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Februaribarn är hur awesome som helst Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD Bara nästan XD Mamma for faktiskt in till sjukhuset 14e så Jamen då så 29 okt, 2013 00:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Februaribarn är hur awesome som helst Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD Bara nästan XD Mamma for faktiskt in till sjukhuset 14e så Jamen då så Yepp Hej 29 okt, 2013 00:10 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Japp Och jag är NÄSTAN född på alla hjärtans dag xD kanelpumpa Bara om dom är födda den första, för då kan man driva med dom (min lillasyster råkar vara född just 1a april och jag har ganska kul varje år då det är dags att slå in hennes present från mig xD) Haha okej Fast, lär tillägga, att 15-16e april är rätt bra datum det med. 15 april - Emma Watson's födelsedag (och ingen annan skulle passat i rollen som Hermione) 16 april - JAG FYLLER ÅR!!!!!! ![]()
29 okt, 2013 00:11 |
|
Borttagen
|
kanelpumpa
Alltså, precis innan du skrev vilket datum du fyller år, tänkte jag faktiskt fråga om det var den 16de april... Nu är du den åttonde personen jag känner som fyller år den dagen D: 29 okt, 2013 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen