@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vad är det för troll ni pratar om?
28 okt, 2013 23:22 |
|
kanelpumpa
Elev |
28 okt, 2013 23:45 |
|
Borttagen
|
101 dagar tills jag fyller år .___. eller ja, om en kvart är det 101 då
28 okt, 2013 23:46 |
|
mine
Elev |
28 okt, 2013 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: 101 dagar tills jag fyller år .___. Jag om 65 D: Btw, Grattis i förskott! Tack! 28 okt, 2013 23:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: 101 dagar tills jag fyller år .___. eller ja, om en kvart är det 101 då 5e Februari? Eller räknade jag fel.. Hej 28 okt, 2013 23:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: 101 dagar tills jag fyller år .___. eller ja, om en kvart är det 101 då 5e Februari? Eller räknade jag fel.. 7de 29 okt, 2013 00:00 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: 101 dagar tills jag fyller år .___. eller ja, om en kvart är det 101 då 5e Februari? Eller räknade jag fel.. 7de Tänkte det också.. Blev förvirrad då du ändrade inlägget annars hade jag sagt 6e xD Och enda anledningen till att jag orkade räkna är för att jag fyller år om 110 xD Hej 29 okt, 2013 00:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: 101 dagar tills jag fyller år .___. eller ja, om en kvart är det 101 då 5e Februari? Eller räknade jag fel.. 7de Tänkte det också.. Blev förvirrad då du ändrade inlägget annars hade jag sagt 6e xD Och enda anledningen till att jag orkade räkna är för att jag fyller år om 110 xD Jaha xD Ser man på! 8D februaribarn alltså 29 okt, 2013 00:05 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: 101 dagar tills jag fyller år .___. eller ja, om en kvart är det 101 då 5e Februari? Eller räknade jag fel.. 7de Tänkte det också.. Blev förvirrad då du ändrade inlägget annars hade jag sagt 6e xD Och enda anledningen till att jag orkade räkna är för att jag fyller år om 110 xD Jaha xD Ser man på! 8D februaribarn alltså Oh yess! Hej 29 okt, 2013 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen