@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ja jag längtar skitmycket och jag är helt uppspelt och glad
Skrivet av Borttagen: Glass gott ALLTSÅ JAG DAMPAR SÖNDER JÄVLA TROLL MINST 3 VART JAG ÄN KLICKAR -.- 28 okt, 2013 22:44 |
|
Borttagen
|
Jag borde plugga, istället letar jag troll..
28 okt, 2013 22:47 |
|
Borttagen
|
Borde sova men letar troll..
28 okt, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
Hamlet sitter på mig så att jag knappt kan använda mina armar/händer. Det gör det lite svårt att jaga troll..
28 okt, 2013 22:48 |
|
Borttagen
|
önskar att det fanns ett hpläger som man kan åka på
28 okt, 2013 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hamlet sitter på mig så att jag knappt kan använda mina armar/händer. Det gör det lite svårt att jaga troll.. Förstår inte hur du kan ha så många troll! Iofs så samlar jag via mobilen och den laddar sidan så otroligt långsamt att det är sällan trollen blir mina.. 28 okt, 2013 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: önskar att det fanns ett hpläger som man kan åka på Oh, jag var på ett, typ. Det var 2005, och jag var där i två veckor. Allt handlade om magi och Harry Potter. Har ett diplom, typ. Som säger att jag har gått ut Hogwarts och är en "professionell häxa" XD Kelpie Tja, jag gör inte så värst mycket under dagarna... ^^ 28 okt, 2013 22:53 |
|
Borttagen
|
ok det låter skitkul funderar faktiskt på at starta en hp organisation som har läger
28 okt, 2013 22:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Det var två troll på varandra på framsidan och jag fick båda♥
Hej 28 okt, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Nu är det drygt 40 min tills jag fyller år
28 okt, 2013 23:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen