Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14241 14242 14243 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Godrica
Elev

Avatar

+1


Längtar till snö!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FjrpjmNl.gif

28 okt, 2013 22:20

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Kollar på Med Clara Henry från förra veckan.
Det är fan bäst när hon springer omkring på centralen

Luna Chang kram ♥

Det är egentligen inget allvarligt men tack!♥

Hade spelat typ 35 min sträck och sen skulle vi springa nio vänder fram och tillbaka i hallen blev bara för mycket för mina lungor uppenbarligen.
(det är andra gången i mitt liv jag faktiskt hyperventilerar och förra gången var förra gången vi körde köpenhamn(grejjen då vi sprang)så ja..)

Hej

28 okt, 2013 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Zendaya ska träffa Idis ida-maria imorgon
Kommer bli så roligt!
ÄTA GLASS BUFFÉ WOHO!!!!!!
Glass gott

ALLTSÅ JAG DAMPAR SÖNDER JÄVLA TROLL MINST 3 VART JAG ÄN KLICKAR -.-

28 okt, 2013 22:22

Borttagen

Avatar


Kom fram nu alla troll, jag är inte farlig.

28 okt, 2013 22:25

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Zendaya ska träffa Idis ida-maria imorgon
Kommer bli så roligt!
ÄTA GLASS BUFFÉ WOHO!!!!!!
Glass gott

ALLTSÅ JAG DAMPAR SÖNDER JÄVLA TROLL MINST 3 VART JAG ÄN KLICKAR -.-
Vet

HAHHAHAHAHHA SAMMA FÖR MIG

28 okt, 2013 22:29

Borttagen

Avatar

+1


Vet ni hur svårt det är att förklara för folk som inte har mugglis, vad det går ut på att "jaga troll på ett forum"? :<

28 okt, 2013 22:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Jag och Zendaya ska träffa Idis ida-maria imorgon
Kommer bli så roligt!
ÄTA GLASS BUFFÉ WOHO!!!!!!
Glass gott

ALLTSÅ JAG DAMPAR SÖNDER JÄVLA TROLL MINST 3 VART JAG ÄN KLICKAR -.-
Vet

HAHHAHAHAHHA SAMMA FÖR MIG
Alltså jag hatar troll

28 okt, 2013 22:31

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vet ni hur svårt det är att förklara för folk som inte har mugglis, vad det går ut på att "jaga troll på ett forum"? :<

Det måste låta konstigt för dem. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 okt, 2013 22:31

Borttagen

Avatar


1 timme och typ en halvtimme kvar tills jag fyller år 1 timme och typ en halvtimme kavr som 13-åring
Känns bra faktiskt

28 okt, 2013 22:32

Borttagen

Avatar


Ringde pojkvännen och pratade i 35 minuter. Jag är ganska hyper just nu och babblar om allt mellan himmel och jord, och det enda vettiga vi sa var att vi kanske borde åka och hälsa på hans farfar imorgon (typ... scary shit)

28 okt, 2013 22:33

1 2 3 ... 14241 14242 14243 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.