Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Min jättefina Gleek APELSiiN för att vi har så sjukt kul just nu!
Och till världens sötaste människor som är anledningen till mina tårar: Luna02, EMELESEL, saganda & Luna Chang ♥♥♥♥
16 sep, 2012 11:36 |
|
Borttagen
|
Men Savi du förstår väl att du MÅSTE bli det
16 sep, 2012 11:42 |
|
Luna Chang
Elev |
Men Savi jag tänker alltid på dig som prefekt♥
Hej 16 sep, 2012 11:42 |
|
APELSiiN
Elev |
16 sep, 2012 11:44 |
|
EMELESEL
Elev |
Savi do not cry. everybody need to hear the truth someday.
16 sep, 2012 11:46 |
|
hyperion
Elev |
16 sep, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
En liten stor gigantiskt komplimang till DeathDownAlex.
Jag glömde skriva anledningen till komplimangen men det är liksom av ALLA anledningar som är bra 16 sep, 2012 15:50 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Harrypotterr
Hahah bara en komplimang för att liksom. Awesome. ^^ 16 sep, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Självklart ^^
16 sep, 2012 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen