Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 jun, 2014 21:26 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 jun, 2014 21:28 |
|
Nordanhym
Elev |
Men guu, tack, jag antar det men det är sjukt komplicerat eftersom att jag förmodligen börjar plugga nu till hösten och han jobbar och har sin familj i Turkiet medan jag har allt här och jag kan inte hälsa på honom mellan mars och november för det är inte ens lönt då. Han jobbar från 10:00 till 04:00 å sen sover så aj, det är en vacker kärlekshistoria men den är så himla komplicerad nu när man är hemma. Vi skriver varje dag å han skriver så ofta han kan men det är sjukt jävla jobbigt. Men jag kommer fan inte ge upp. ![]()
29 jun, 2014 21:42 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Men guu, tack, jag antar det men det är sjukt komplicerat eftersom att jag förmodligen börjar plugga nu till hösten och han jobbar och har sin familj i Turkiet medan jag har allt här och jag kan inte hälsa på honom mellan mars och november för det är inte ens lönt då. Han jobbar från 10:00 till 04:00 å sen sover så aj, det är en vacker kärlekshistoria men den är så himla komplicerad nu när man är hemma. Vi skriver varje dag å han skriver så ofta han kan men det är sjukt jävla jobbigt. Men jag kommer fan inte ge upp. Och jag tycker inte att du ska ge upp!♥ Man ska kämpa för det man älskar och vill♥ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 jun, 2014 21:44 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Nordanhym: Men guu, tack, jag antar det men det är sjukt komplicerat eftersom att jag förmodligen börjar plugga nu till hösten och han jobbar och har sin familj i Turkiet medan jag har allt här och jag kan inte hälsa på honom mellan mars och november för det är inte ens lönt då. Han jobbar från 10:00 till 04:00 å sen sover så aj, det är en vacker kärlekshistoria men den är så himla komplicerad nu när man är hemma. Vi skriver varje dag å han skriver så ofta han kan men det är sjukt jävla jobbigt. Men jag kommer fan inte ge upp. Och jag tycker inte att du ska ge upp!♥ Man ska kämpa för det man älskar och vill♥ Absolut, kommer inte ge upp, aldrig. ![]()
29 jun, 2014 21:46 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Flismos: Skrivet av Nordanhym: Men guu, tack, jag antar det men det är sjukt komplicerat eftersom att jag förmodligen börjar plugga nu till hösten och han jobbar och har sin familj i Turkiet medan jag har allt här och jag kan inte hälsa på honom mellan mars och november för det är inte ens lönt då. Han jobbar från 10:00 till 04:00 å sen sover så aj, det är en vacker kärlekshistoria men den är så himla komplicerad nu när man är hemma. Vi skriver varje dag å han skriver så ofta han kan men det är sjukt jävla jobbigt. Men jag kommer fan inte ge upp. Och jag tycker inte att du ska ge upp!♥ Man ska kämpa för det man älskar och vill♥ Absolut, kommer inte ge upp, aldrig. Vad bra! All lycka och tur till dej♥♥ ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 jun, 2014 21:49 |
|
Otilia
Elev |
Jag behöver stöd och råd angående "ätstörning" eller nåt. Det har inte gått så långt men jag ska till psykologen idag, jag äter inte och har ingen aning om vad jag ska göra. Är någon frivillig att prata med en trettonårig och rädd tjej? Det är tre timmar kvar, sen ska jag till psykologen. Jag vill gärna ha stöd och lite hjälp innan dess. ♥
30 jun, 2014 12:04 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Otilia: Jag behöver stöd och råd angående "ätstörning" eller nåt. Det har inte gått så långt men jag ska till psykologen idag, jag äter inte och har ingen aning om vad jag ska göra. Är någon frivillig att prata med en trettonårig och rädd tjej? Det är tre timmar kvar, sen ska jag till psykologen. Jag vill gärna ha stöd och lite hjälp innan dess. ♥ Hej Otillia. Andas djupt. Du behöver inte vara rädd. Jag tror att hjälp av professionella kan öppna upp väldigt mycket bra i ditt liv. ♥ 30 jun, 2014 18:30 |
|
Arngeir
Elev |
Idag får låten Underbar med Fronda förklara mina känslor, depplåten #1.
"Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang, när kroppen har panik och hjärnan vill spela på samma band? Jag hatar att jag hatar mig, är trött på att vara trött, ensamheten förför mig varje dag jag kliver upp [..] Men jag förstår dem, det måste vara mitt fel det måste va' mitt äckliga jag som sätter mig i spel det finns ingenting som går upp, allting går ner bäst jag smyger in på rummet och skriver mitt brev." Jag är så trött på allt som finns omkring mig.. Min bror, mina tankar.. Allt ![]() ![]()
30 jun, 2014 18:55 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Otilia: Jag behöver stöd och råd angående "ätstörning" eller nåt. Det har inte gått så långt men jag ska till psykologen idag, jag äter inte och har ingen aning om vad jag ska göra. Är någon frivillig att prata med en trettonårig och rädd tjej? Det är tre timmar kvar, sen ska jag till psykologen. Jag vill gärna ha stöd och lite hjälp innan dess. ♥ Jag tycker att det är bra att du får hjälp redan nu, innan det gått för långt. Tre av mina närmsta vänner har haft/har ätstörningar och för en av dom (som jag känt i 13år) var det riktigt illa. Jag hoppas att allt kommer ordna sej♥ kram ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 30 jun, 2014 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen