@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Om jag gick ut nu slår jag vad om att jag bokstavligen skulle flyga iväg. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 19:40 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Solkatten: Om jag gick ut nu slår jag vad om att jag bokstavligen skulle flyga iväg. xD Haha det är min och min bästa väns högsta dröm, alltid när det blåser går vi ut med paraply och hoppas på att blåsa en meter eller två... 28 okt, 2013 19:42 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Om jag gick ut nu slår jag vad om att jag bokstavligen skulle flyga iväg. xD Här är det typ vindstilla..! 28 okt, 2013 19:46 |
|
kanelpumpa
Elev |
28 okt, 2013 19:58 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
28 okt, 2013 19:58 |
|
mine
Elev |
28 okt, 2013 20:06 |
|
kanelpumpa
Elev |
28 okt, 2013 20:10 |
|
Elma00
Elev |
28 okt, 2013 20:12 |
|
Miss_Green
Elev |
28 okt, 2013 20:14 |
|
Ginny00
Elev |
Måste gå på toa men vill inte överge min fb-chatt. Ilandsproblem hej hej
28 okt, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen