@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Var finns ni alla troll? :3 Jag har ingen aning... O__O Oj Akta! Det är en bakom dig!! 28 okt, 2013 19:31 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kola: Var finns ni alla troll? :3 Jag har hittat otroligt många i Storm!-tråden den senaste timmen. Tack för tipset! that's all I got to say 28 okt, 2013 19:31 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Hej sötnosar. Jag läser en hemsk bok. Har läst halva på några timmar och mår typ illa. Vad är det för bok? Flickan och skulden. Den handlar om våldtäkt. Ugh. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 28 okt, 2013 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av jagvetinteriktigt: Hej sötnosar. Jag läser en hemsk bok. Har läst halva på några timmar och mår typ illa. Vad är det för bok? Flickan och skulden. Den handlar om våldtäkt. Ugh. Låter riktigt obehagligt! 28 okt, 2013 19:33 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Var finns ni alla troll? :3 Jag har ingen aning... O__O Oj Akta! Det är en bakom dig!! Lite ironiskt faktiskt. När jag såg din kommentar så kom ett troll fram. Dock hann någon annan före mig... Det kanske var du som skyddade mig för det "Stooja leskiga tjollet" ? XD that's all I got to say 28 okt, 2013 19:33 |
|
Godrica
Elev |
Skrivet av Frivolt: Noo!! Satt o åt på en godis o helt plötsligt tuggar jag konstigt så det knakar till i min käke o nu gör det jätteont -.- och jag kan inte alls äta.... aaaaj D: Hatar när sånt där händer -.- Aj Johanna, aaj. 28 okt, 2013 19:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Siriusis: Hejdå, huhuhuhuu idiotiska storm D: Så du är också stormdrabbad? Idag skulle det tydligen vara det på många ställen i Skåne, Halland och Småland har jag hört. I Skåne var det strömavbrott Då är jag tursam som inte har det (bor här). Skrivet av Kola: Var finns ni alla troll? :3 I denna tråden,
28 okt, 2013 19:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Godrica: Skrivet av Frivolt: Noo!! Satt o åt på en godis o helt plötsligt tuggar jag konstigt så det knakar till i min käke o nu gör det jätteont -.- och jag kan inte alls äta.... aaaaj D: Hatar när sånt där händer -.- Aj Johanna, aaj. Ja, it hurts -.- 28 okt, 2013 19:36 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Låter riktigt obehagligt! Den är ju verkligen inte trevlig, men intressant. Skriver ju om våldtäkt i en uppsats i skolan just nu, så är lite inne i ämnet. Men usch, vad hemskt det är. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 28 okt, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Var finns ni alla troll? :3 Jag har ingen aning... O__O Oj Akta! Det är en bakom dig!! Lite ironiskt faktiskt. När jag såg din kommentar så kom ett troll fram. Dock hann någon annan före mig... Det kanske var du som skyddade mig för det "Stooja leskiga tjollet" ? XD Kanske det kanske 28 okt, 2013 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen