Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14237 14238 14239 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Kola:
Var finns ni alla troll? :3


Jag har ingen aning... O__O
Oj Akta! Det är en bakom dig!!

28 okt, 2013 19:31

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Kola:
Var finns ni alla troll? :3

Jag har hittat otroligt många i Storm!-tråden den senaste timmen.


Tack för tipset!

that's all I got to say

28 okt, 2013 19:31

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Hej sötnosar.

Jag läser en hemsk bok. Har läst halva på några timmar och mår typ illa.


Vad är det för bok?


Flickan och skulden. Den handlar om våldtäkt. Ugh.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

28 okt, 2013 19:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av jagvetinteriktigt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av jagvetinteriktigt:
Hej sötnosar.

Jag läser en hemsk bok. Har läst halva på några timmar och mår typ illa.


Vad är det för bok?


Flickan och skulden. Den handlar om våldtäkt. Ugh.


Låter riktigt obehagligt!

28 okt, 2013 19:33

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
Var finns ni alla troll? :3


Jag har ingen aning... O__O
Oj Akta! Det är en bakom dig!!


Lite ironiskt faktiskt. När jag såg din kommentar så kom ett troll fram. Dock hann någon annan före mig... Det kanske var du som skyddade mig för det "Stooja leskiga tjollet" ? XD

that's all I got to say

28 okt, 2013 19:33

Godrica
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Noo!! Satt o åt på en godis o helt plötsligt tuggar jag konstigt så det knakar till i min käke o nu gör det jätteont -.- och jag kan inte alls äta....


aaaaj D: Hatar när sånt där händer -.-

Aj Johanna, aaj.

28 okt, 2013 19:34

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Siriusis:
Hejdå, huhuhuhuu idiotiska storm D:

Så du är också stormdrabbad?

Idag skulle det tydligen vara det på många ställen i Skåne, Halland och Småland har jag hört.

I Skåne var det strömavbrott

Då är jag tursam som inte har det (bor här).
Skrivet av Kola:
Var finns ni alla troll? :3

I denna tråden, , i storm tråden som Solkatten sa, och på folks profiler, hittade jag några (men de finns typ överallt).

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

28 okt, 2013 19:34

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Godrica:
Skrivet av Frivolt:
Noo!! Satt o åt på en godis o helt plötsligt tuggar jag konstigt så det knakar till i min käke o nu gör det jätteont -.- och jag kan inte alls äta....


aaaaj D: Hatar när sånt där händer -.-

Aj Johanna, aaj.


Ja, it hurts -.-

28 okt, 2013 19:36

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Låter riktigt obehagligt!


Den är ju verkligen inte trevlig, men intressant. Skriver ju om våldtäkt i en uppsats i skolan just nu, så är lite inne i ämnet. Men usch, vad hemskt det är.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

28 okt, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kola:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
Var finns ni alla troll? :3


Jag har ingen aning... O__O
Oj Akta! Det är en bakom dig!!


Lite ironiskt faktiskt. När jag såg din kommentar så kom ett troll fram. Dock hann någon annan före mig... Det kanske var du som skyddade mig för det "Stooja leskiga tjollet" ? XD


Kanske det kanske Fast jag tror att trollet skulle kunna komma förbi mig med ett långfinger

28 okt, 2013 19:37

1 2 3 ... 14237 14238 14239 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.