@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Noo!! Satt o åt på en godis o helt plötsligt tuggar jag konstigt så det knakar till i min käke o nu gör det jätteont -.- och jag kan inte alls äta....
aaaaj D: Hatar när sånt där händer -.- 28 okt, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av jagvetinteriktigt: Hej sötnosar. Jag läser en hemsk bok. Har läst halva på några timmar och mår typ illa. Vad är det för bok? 28 okt, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Jag borde skriva klart en uppgift om demens, men jag orkar inte... Har demensprov imorgon också, bläää!
28 okt, 2013 19:20 |
|
Ginny00
Elev |
Mina fötter domnar hela tiden. what have i done to you??
28 okt, 2013 19:20 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Siriusis: Hejdå, huhuhuhuu idiotiska storm D: Så du är också stormdrabbad? Idag skulle det tydligen vara det på många ställen i Skåne, Halland och Småland har jag hört. I Skåne var det strömavbrott 28 okt, 2013 19:21 |
|
Kola
Elev |
Det blåser och regnar skitmycket....
that's all I got to say 28 okt, 2013 19:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Siriusis: Hejdå, huhuhuhuu idiotiska storm D: Så du är också stormdrabbad? Idag skulle det tydligen vara det på många ställen i Skåne, Halland och Småland har jag hört. I Skåne var det strömavbrott Det har blinkat till två gånger här. Jag hoppas verkligen inte att det blir något strömavbrott. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Bara jag som undrar om vi kommer kunna ge julklappar på mugglis i år igen?
28 okt, 2013 19:26 |
|
Kola
Elev |
Var finns ni alla troll? :3
that's all I got to say 28 okt, 2013 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kola: Var finns ni alla troll? :3 Jag har hittat otroligt många i Storm!-tråden den senaste timmen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen