@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HERREGUD HERREGUD WUUUUUUUUUUUT thor: the dark world har premiär på onsdag??! opijooomg JAPP LÄNGTAR OCKSÅ åhåh 28 okt, 2013 18:40 |
|
Verro_Luna
Elev |
28 okt, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HERREGUD HERREGUD WUUUUUUUUUUUT thor: the dark world har premiär på onsdag??! opijooomg JAPP LÄNGTAR OCKSÅ åhåh VILL SEEEE VAD SOM HÄÄÄNDEEEER! 28 okt, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
uhh
ska se på lite gamla friends-episodes och se om det kan få mig på bättre humör 28 okt, 2013 18:43 |
|
Borttagen
|
Hörde att min brorsa och hans kompisar lyssnade på Justin Bieber. När dom i vanliga fall nt gillar hnm O__O
28 okt, 2013 18:44 |
|
Solkatten
Elev |
Så jävla bra. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 18:48 |
|
stellaa
Elev |
28 okt, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
Ni vet, den där stunden då man upptäcker något på bordet, t ex chokladbitar, kex eller så, och bara stirrar och undrar vems det är? Sen kommer ni på att det ert? Well...
KEX. HERE I COME! 28 okt, 2013 19:11 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Hej sötnosar.
Jag läser en hemsk bok. Har läst halva på några timmar och mår typ illa. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 28 okt, 2013 19:14 |
|
Solkatten
Elev |
Det blinkade nyss till. Hoppas inte strömmen går.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen