@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
28 okt, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
sitter med choklad och finskaläxor och spotify och mensvärk och har det allmänt skit.
28 okt, 2013 17:45 |
|
Borttagen
|
Äter cashewnötter, dricker Cola, lyssnar på bra musik och jagar troll.
Ändå är det något (eller kanske någon...) som gör mig ledsen... 28 okt, 2013 17:48 |
|
Borttagen
|
Tack vare min storebror (Han har med sig fyra kompisar hem till oss) så får jag sitta uppe på mitt rum och äta maten
28 okt, 2013 17:53 |
|
Godrica
Elev |
Insåg just att jag missade min 1-årsdag på mugglis...
28 okt, 2013 18:01 |
|
Solkatten
Elev |
Vet inte hur många troll jag har hittat i Storm!-tråden. xD ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Alltså åh. Gick med i Trigeminusneuralgi-grupp på Facebook, och alla underbara själar som finns där alltså! ♥ ♥ ♥
28 okt, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Detta är mitt 3333 inlägg!
28 okt, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
HERREGUD HERREGUD WUUUUUUUUUUUT
thor: the dark world har premiär på onsdag??! opijooomg 28 okt, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HERREGUD HERREGUD WUUUUUUUUUUUT thor: the dark world har premiär på onsdag??! opijooomg JAPP 28 okt, 2013 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen