@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken seg dag ;__; Jag håller med och nu får jag inte gå ut heller (jävla storm). ![]()
28 okt, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i huveeeeeeeeet! D=
28 okt, 2013 15:05 |
|
Borttagen
|
Hela grejen med att den här dagen är så seeeeg, och att alla pratar om stormen, fick mig att tänka på den här:
Ni vet. There's a calm before the storm. 28 okt, 2013 15:06 |
|
Borttagen
|
Jag vill ut. Men det regnar. Jag vill se på film. Jag ska se på film. Men jag vet nt vad jag ska se på.
28 okt, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Nervsmärtor i ansiktet och handleden. Jag orkar inte...
28 okt, 2013 15:14 |
|
Borttagen
|
Kan någon få tiden att gå lite snabbare tack?
28 okt, 2013 15:18 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan någon få tiden att gå lite snabbare tack? Kolla på Felix Recenserar på Youtube 28 okt, 2013 15:21 |
|
Elma00
Elev |
28 okt, 2013 15:22
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-28 kl. 15:24
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Kan någon få tiden att gå lite snabbare tack? Kolla på Felix Recenserar på Youtube Vad håller han på med? Är han en vloggare elr? 28 okt, 2013 15:23 |
|
Siriusis
Elev |
Jag minns när jag lyssnade på Avril Lavigne 24/7 </3
Hai 28 okt, 2013 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen