@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av stellaa: Skrivet av Elma00: Jag tror att stellaa följer en kille på instagram som går på samma skola som jag... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja väldigt! Vem är det? på instagram heter han hallucinerade
28 okt, 2013 13:59 |
|
Siriusis
Elev |
Ursäkta mig men varför måste det vara så jäkla svårt att läsa. Den ända gången det är lätt för mig att läsa en text är när det är svart bakgrund och vit text
Hai 28 okt, 2013 14:12 |
|
Minidjuret
Elev |
Det är svårt att sjunga med en tandborste i munnen. Särskilt när man inte kan all text till låten heller....
Jag förstår inte hur min bror orkar med mig ibland, haha 28 okt, 2013 14:28 |
|
Tony The Joker
Elev |
jag saknar min underbara pojkvän
Razmus T Möller 28 okt, 2013 14:30 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av stellaa: Skrivet av Elma00: Jag tror att stellaa följer en kille på instagram som går på samma skola som jag... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja väldigt! Vem är det? på instagram heter han hallucinerade Åååh går han i din skola? Tufft, han är fett cool ♥ ![]() 28 okt, 2013 14:31 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av stellaa: Skrivet av Elma00: Skrivet av stellaa: Skrivet av Elma00: Jag tror att stellaa följer en kille på instagram som går på samma skola som jag... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja väldigt! Vem är det? på instagram heter han hallucinerade Åååh går han i din skola? Tufft, han är fett cool ♥ Ja! Han är typ jättecool enligt mig, men vågar aldrig prata med honom D:
28 okt, 2013 14:33 |
|
stellaa
Elev |
Elma00 - Aha okej
wait what... såg precis att du var 13 (vilket är ganska självklart för ditt användarnamn innehåller "00" ![]() 28 okt, 2013 14:36 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av stellaa: Elma00 - Aha okej wait what... såg precis att du var 13 (vilket är ganska självklart för ditt användarnamn innehåller "00" haha alla tar mig för att vara äldre typ xD Någon trodde jag var 18 för ett tag sen...
28 okt, 2013 14:38
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-28 kl. 15:04
|
|
Minidjuret
Elev |
Något som gör mig väldigt lycklig är att se mina älskade små katter skina upp, springa så snabbt de kan med svansen upp i vädret, mot matskålarna när jag tar fram flaskan med kattmjölk :´)
Sen slickar de rent hela skålen, inte en droppe lämnas kvar. Hihih ♥ 28 okt, 2013 14:43 |
|
Borttagen
|
omg, jag blir 14 år imorrn :'
28 okt, 2013 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen