Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Sitter på mugglis kvällen innan min första dag på gymnasiet... Borde kanske gå och lägga mig snart ändå.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 19 aug, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Ska försöka sova nu, vi ses imrogon.
19 aug, 2012 22:19 |
|
Noctum
Elev |
19 aug, 2012 22:22 |
|
Irah
Elev |
Ska gå och lägga mig nu, vi ses imorgon. Jag tror att det blir efter skolan för jag tror inte att vi får våra datorer tillbaka första skoldagen.
19 aug, 2012 22:24 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Irah: Ska gå och lägga mig nu, vi ses imorgon. Jag tror att det blir efter skolan för jag tror inte att vi får våra datorer tillbaka första skoldagen. va vi fick behålla våra över lovet OwO btw sov sött ^^
19 aug, 2012 22:25 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska försöka sova nu, vi ses imrogon. Sov gott och dröm sött! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 19 aug, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Hittade nyss ett par strumpor i min ficka till jackan...undrar hur de kom ditt xD
19 aug, 2012 22:49 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hittade nyss ett par strumpor i min ficka till jackan...undrar hur de kom ditt xD det var Fred o George... duhh~ XD
19 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Hittade nyss ett par strumpor i min ficka till jackan...undrar hur de kom ditt xD det var Fred o George... duhh~ XD Men vad smart du är! Såklart det var xD 19 aug, 2012 22:56 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Hittade nyss ett par strumpor i min ficka till jackan...undrar hur de kom ditt xD det var Fred o George... duhh~ XD Men vad smart du är! Såklart det var xD hihihi ^w^ önskar att jag var lika smart i skolan XD skoja bara
19 aug, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen