@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt. Jag vill äta. Jag tror jag ska gå och äta nåt. Är också hungrig. Har bara ätit en banan. Men jag orkar nt. Jag vil nt flytta mig Din forumsignatur är läskig O___O 28 okt, 2013 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt. Jag vill äta. Jag tror jag ska gå och äta nåt. Är också hungrig. Har bara ätit en banan. Men jag orkar nt. Jag vil nt flytta mig Din forumsignatur är läskig O___O Tkr jag också O____O 28 okt, 2013 13:24 |
|
Elma00
Elev |
Jag tror att stellaa följer en kille på instagram som går på samma skola som jag...
Spoiler: Tryck här för att visa!
28 okt, 2013 13:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag åt nutella pannkakor (amerikanska) i New York. Fan det bästa jag har ätit i mitt liv. I KNOW vi köpte en kok bok där så min pappa brukar typ göra dom till mig på söndagar♥ So yummy :3 ååh vad najs du tror inte du kunde uggla mig receptet eller nåt? har inte hittat några bra på nätet förutom amerikanska recept och det är i cups och en massa amerikanska ingredienser och blablabla så det skulle vara jättesnällt speech! 28 okt, 2013 13:26 |
|
Borttagen
|
Ohh, såg nyss trailern på Catching Fire ... 0.0
Den kommer bli jättebra!! 28 okt, 2013 13:28 |
|
Beben
Elev |
28 okt, 2013 13:32 |
|
Borttagen
|
Jag sitter här i soffan i skräddare och gör roliga miner med apelsinklyftor. Fast egentligen vet jag nt om dom är roliga
28 okt, 2013 13:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna Chang & Solkatten Yes! Fast det är så många som lyssnar på bara den :< Typ, Rammstein då? Eller Mein Herz Brennt? De är riktigt fina också ♥ Och på tal om Oomph!, In Deinen Hüften är väldigt fin. Jag visste knappt att det fanns andra låtar av dom för enda gången jag har hört Du hast är då vi har uppvärmning före match elller liknande så ja.. Hej 28 okt, 2013 13:35 |
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Elma00: Jag tror att stellaa följer en kille på instagram som går på samma skola som jag... Spoiler: Tryck här för att visa! Ja väldigt! Vem är det? ![]() 28 okt, 2013 13:37 |
|
Beben
Elev |
Roliga saker som händer denna veckan:
Min syster kommer Min lillebror fyller år Det är höstlov Jag ska till växjö 28 okt, 2013 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen