@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Lyssna på Rammstein eller Oomph! Rammstein är bra Visst är de? Jag tycker om dig sådär jättemycket just nu, ok? ♥ Oomph! är det få som lyssnar på. Vilket är synd. Deras gamla låtar, t ex Augen Auf!, är hur underbara som helst ^^ hallå Oomph! var ju också bra!
28 okt, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
*High five' Schysst att nt jag är den ända. Var lite orolig att jag måste göra mitt liv ännu mer intressant! 28 okt, 2013 12:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Lyssna på Rammstein eller Oomph! Rammstein är bra Visst är de? Jag tycker om dig sådär jättemycket just nu, ok? ♥ Oomph! är det få som lyssnar på. Vilket är synd. Deras gamla låtar, t ex Augen Auf!, är hur underbara som helst ^^ hallå Oomph! var ju också bra! Told you! 28 okt, 2013 12:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Lyssna på Rammstein eller Oomph! Rammstein är bra Visst är de? Jag tycker om dig sådär jättemycket just nu, ok? ♥ Oomph! är det få som lyssnar på. Vilket är synd. Deras gamla låtar, t ex Augen Auf!, är hur underbara som helst ^^ Rammstein - Du hast tycker jag är bra. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 12:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Lyssna på Rammstein eller Oomph! Rammstein är bra Visst är de? Jag tycker om dig sådär jättemycket just nu, ok? ♥ Oomph! är det få som lyssnar på. Vilket är synd. Deras gamla låtar, t ex Augen Auf!, är hur underbara som helst ^^ hallå Oomph! var ju också bra! Du Hast är en jävligt bra pepplåt! Hej 28 okt, 2013 12:38 |
|
Borttagen
|
Luna Chang & Solkatten
Yes! Fast det är så många som lyssnar på bara den :< Typ, Rammstein då? Eller Mein Herz Brennt? De är riktigt fina också ♥ Och på tal om Oomph!, In Deinen Hüften är väldigt fin. 28 okt, 2013 12:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna Chang & Solkatten Yes! Fast det är så många som lyssnar på bara den :< Typ, Rammstein då? Eller Mein Herz Brennt? De är riktigt fina också ♥ Och på tal om Oomph!, In Deinen Hüften är väldigt fin. Det är inte riktigt min musikstil så jag lyssnar inte på mycket sånt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 12:44 |
|
Borttagen
|
Min sista dag som 13-åring
28 okt, 2013 12:49 |
|
Elma00
Elev |
28 okt, 2013 12:50 |
|
Solkatten
Elev |
Det ösregnar ute.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen