@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oh noes. Funderar på att sitta och måla något. I dunno...
28 okt, 2013 09:11 |
|
Borttagen
|
VA?! Är klockan bara kvart över nio?! =O
Äääääälskar vintertid ♥ 28 okt, 2013 09:17 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: VA?! Är klockan bara kvart över nio?! =O Äääääälskar vintertid ♥ Jag vet! Det är helt underbart! Dagen blir så mycket längre ![]() ![]()
28 okt, 2013 09:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Ravenclaw: Skrivet av Borttagen: VA?! Är klockan bara kvart över nio?! =O Äääääälskar vintertid ♥ Jag vet! Det är helt underbart! Dagen blir så mycket längre Jaa ♥ Jag vakna liksom halv sju och var helt klarvaken O__O Det är så skönt!! Fast jobbigt när det blir sommartid igen ... -.- 28 okt, 2013 09:20 |
|
Zendaya
Elev |
lumos1 utmana mig på duell :E
28 okt, 2013 09:22 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Ravenclaw: Skrivet av Borttagen: VA?! Är klockan bara kvart över nio?! =O Äääääälskar vintertid ♥ Jag vet! Det är helt underbart! Dagen blir så mycket längre Jaa ♥ Jag vakna liksom halv sju och var helt klarvaken O__O Det är så skönt!! Fast jobbigt när det blir sommartid igen ... -.- Mmm... Men det är ju typ ett halvår kvar till det ju:] Och när man måste gå upp tidigt så är det bara att tänka: ''Jamen egentligen så är klockan inte 6 den är 7 ![]() ![]()
28 okt, 2013 09:22 |
|
lumos1
Elev |
28 okt, 2013 09:44 |
|
Zendaya
Elev |
Ibland suger det att du blockar mig :E
btw kolla din mobil :* 28 okt, 2013 09:47 |
|
lumos1
Elev |
Har jag blockat dig? :o ;;
28 okt, 2013 09:48 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
28 okt, 2013 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen