@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Godrica
Elev |
Någon fin människa som är på ugglehumör?
28 okt, 2013 08:02 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2013 08:04 |
|
Godrica
Elev |
28 okt, 2013 08:06 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2013 08:08 |
|
Godrica
Elev |
Hahah du skrämmer skiten ur mig XD Of course! 28 okt, 2013 08:10 |
|
Borttagen
|
28 okt, 2013 08:11 |
|
Godrica
Elev |
Är det möjligtvis någon som ska in till Gallerian idag? Jag ska dit
28 okt, 2013 08:54 |
|
Siriusis
Elev |
Vilken galleria? X3 Hai 28 okt, 2013 09:00 |
|
Godrica
Elev |
Haha oups, stockholms galleria, vid plattan. 28 okt, 2013 09:01 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Godrica: Haha oups, stockholms galleria, vid plattan. Uh-huh, sorry du möter inte mig där D: Är typ 7-9 timmar bort från stockholm...fast det skulle vara skönt att åka dit igen och träffa mina vänner ♥ Hai 28 okt, 2013 09:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen