@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
OMG ETT TROLL! ♥
hahaha och så var det tydligen tre troll som dök upp när jag loggade in: men jag packade samtidigt och såg det flera minuter senare. trolololol. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 okt, 2013 01:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Halloween på mugglis!
speech! 28 okt, 2013 06:36 |
|
Borttagen
|
Snart ti skole... Uff O.o Vi ska ha gy... Yääääk !!!
28 okt, 2013 06:44 |
|
Borttagen
|
Min katt sitter i mitt knä och tittar på när jag jagar troll. Han älskar när saker rör sig på skärmen XD
28 okt, 2013 06:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag åt nutella pannkakor (amerikanska) i New York. Fan det bästa jag har ätit i mitt liv.
speech! 28 okt, 2013 06:56 |
|
Borttagen
|
ska iväg till skolan snart!
av någon anledning är måndag den bästa dagen ahahahaha vi har så bra lektioner och det brukar vara så chill och jag börjar kl. 9. 28 okt, 2013 07:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ska iväg till skolan snart! av någon anledning är måndag den bästa dagen ahahahaha vi har så bra lektioner och det brukar vara så chill och jag börjar kl. 9. Samma här. Måndag är den bästa dagen XD faaaast onsdag kanske är bättre, då jag bara har tre lektioner då. 28 okt, 2013 07:29 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag åt nutella pannkakor (amerikanska) i New York. Fan det bästa jag har ätit i mitt liv. I KNOW vi köpte en kok bok där så min pappa brukar typ göra dom till mig på söndagar♥ So yummy :3
28 okt, 2013 07:31 |
|
Borttagen
|
Insåg precis att jag är jättehungrig ;___;
28 okt, 2013 07:36 |
|
Borttagen
|
Omg Kenny Silver gillade mitt svar på ask, och taggade inte ens honom eller något :'D
28 okt, 2013 07:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen