Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej, duellera med mig!
19 aug, 2012 22:07 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Noctum Det var supermegaextraawesome, seriously. Första gången på festival, och det var så många bra band, och vi pratade lite med Engel och Sabaton och... ooh. Bra slut på sommarlovet det här xD Hur var din helg? Den har varit bra ^w^ I lördags träffade jag en kompis (som jag har en crush på *puppyeyes*), och så åt jag mitt livs första kräfta XD Idag badade jag i sjön o jag antar at det e därför jag nyser så mkt :3
19 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Noctum Det var supermegaextraawesome, seriously. Första gången på festival, och det var så många bra band, och vi pratade lite med Engel och Sabaton och... ooh. Bra slut på sommarlovet det här xD Hur var din helg? Den har varit bra ^w^ I lördags träffade jag en kompis (som jag har en crush på *puppyeyes*), och så åt jag mitt livs första kräfta XD Idag badade jag i sjön o jag antar at det e därför jag nyser så mkt :3 Det låter underbart :3 19 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?
19 aug, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt? Ballonger... 19 aug, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt? Ballonger... Ja, men alltså vad kan man göra på partyt? 19 aug, 2012 22:13 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt? Ballonger... Ja, men alltså vad kan man göra på partyt? DANSA PAUSA DANSA PAUSA
19 aug, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt? Ballonger... Ja, men alltså vad kan man göra på partyt? DANSA PAUSA DANSA PAUSA Jaaa, och meer? XD 19 aug, 2012 22:14 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt? Ballonger... Ja, men alltså vad kan man göra på partyt? DANSA PAUSA DANSA PAUSA Jaaa, och meer? XD neej det e klart att ni inte ska dansa pausa dansa pausa den låten e ju sämst, däremot tycker jag att nu kan duellera
19 aug, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt? Ballonger... Ja, men alltså vad kan man göra på partyt? DANSA PAUSA DANSA PAUSA Jaaa, och meer? XD neej det e klart att ni inte ska dansa pausa dansa pausa den låten e ju sämst, däremot tycker jag att nu kan duellera Ska bli 19 aug, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen