Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1421 1422 1423 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej, duellera med mig!

19 aug, 2012 22:07

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Noctum
Det var supermegaextraawesome, seriously.
Första gången på festival, och det var så många bra band, och vi pratade lite med Engel och Sabaton och... ooh. Bra slut på sommarlovet det här xD

Hur var din helg?

Den har varit bra ^w^
I lördags träffade jag en kompis (som jag har en crush på *puppyeyes*), och så åt jag mitt livs första kräfta XD
Idag badade jag i sjön o jag antar at det e därför jag nyser så mkt :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

19 aug, 2012 22:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Noctum
Det var supermegaextraawesome, seriously.
Första gången på festival, och det var så många bra band, och vi pratade lite med Engel och Sabaton och... ooh. Bra slut på sommarlovet det här xD

Hur var din helg?

Den har varit bra ^w^
I lördags träffade jag en kompis (som jag har en crush på *puppyeyes*), och så åt jag mitt livs första kräfta XD
Idag badade jag i sjön o jag antar at det e därför jag nyser så mkt :3


Det låter underbart :3

19 aug, 2012 22:10

Borttagen

Avatar


Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

19 aug, 2012 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

Ballonger...

19 aug, 2012 22:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

Ballonger...

Ja, men alltså vad kan man göra på partyt?

19 aug, 2012 22:13

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

Ballonger...

Ja, men alltså vad kan man göra på partyt?

DANSA PAUSA DANSA PAUSA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

19 aug, 2012 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

Ballonger...

Ja, men alltså vad kan man göra på partyt?

DANSA PAUSA DANSA PAUSA

Jaaa, och meer? XD

19 aug, 2012 22:14

Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

Ballonger...

Ja, men alltså vad kan man göra på partyt?

DANSA PAUSA DANSA PAUSA

Jaaa, och meer? XD

neej det e klart att ni inte ska dansa pausa dansa pausa den låten e ju sämst, däremot tycker jag att nu kan duellera

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

19 aug, 2012 22:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu får ni inte heller ignorera mig, Hur kan man ha ett party så det ska bli roligt?

Ballonger...

Ja, men alltså vad kan man göra på partyt?

DANSA PAUSA DANSA PAUSA

Jaaa, och meer? XD

neej det e klart att ni inte ska dansa pausa dansa pausa den låten e ju sämst, däremot tycker jag att nu kan duellera

Ska bli

19 aug, 2012 22:16

1 2 3 ... 1421 1422 1423 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.