Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
15 sep, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Jag är inte den som är jättebra med ord. Ibland har jag svårt att formulera mig på ett bra sätt och det händer ofta att jag använder ord som inte riktigt hör till. Just därför är det så svårt för mig när jag nu vill slänga ur mig allt på er utan att det låter konstigt. Inte heller är jag den som väljer de bästa besluten. Jag har gjort väldigt mycket fel i mitt liv, saker som jag ångrar lite och saker som jag ångrar något enormt. Under mina 18 år på jorden har jag aldrig varit bra på att stå för min åsikt. Ofta har jag sagt vad det är jag vill säga men så fort någon har sagt något annat har jag börjat tveka på mina egna åsikter. Jag har levt i en värld bland personer som alltid varit mycket starkare än jag själv och har på det viset alltid hamnat längst ner i kedjan. Sen en dag så kom jag hit, och även om det kanske tog några månader så lärde jag mig att stå upp lite mer för mig själv. Visst blir jag fortfarande osäker och vissa fall ledsen när jag får hård kritik mot saker jag sagt eller gjort, men inte alls på samma sätt som tidigare. Och det vill jag verkligen tacka för. Jag har insett de senaste dagarna att jag var riktigt idiotiskt att prata om "gamla mugglis". Det var fel och jag tar på mig det. Jag älskar alla medlemmar som kommer och har fått nya vänner från hela landet. Jag säger inte att jag tar tillbaka allt, men vad jag vill säga är att Mugglis verkligen har förändrat mitt liv. Jag mådde så sjukt dåligt hela högstadiet och satte upp en tillgjord fasad i ettan på gymnasiet för att få nya vänner. Men liksom alltid med tillgjorda saker så håller de sig inte alltid och framåt våren satt jag där och mådde dåligt igen, inte lika farligt som innan, men kunde absolut varit bättre. Och då på något sätt kom Mugglis till mig och all min styrka kom tillbaka. Jag mår skit för att jag kan ha fått några medlemmar att må dåligt, för jag vet själv hur det känns och det finns inget som är värre. Jag älskar Mugglis, och tanken av att inte känna mig hemma här gör mig tårögd då det är ett av de få ställena jag verkligen gör det. Kanske nu när det är tvåan som gäller och mycket plugg står på schemat att jag inte kommer vara särskilt aktiv, men det känns så skönt att veta att oavsett hur länge man har varit borta är man alltid välkommen tillbaka. Ville skriva en lång lista med medlemmar, men känner att jag behöver ta en liten paus från skrivandet. Älskar er... LOVE YOU! ♥ Jag känner ungefär likadant, gjorde en tråd om hur det känns just nu och ah... Av någon anledning blev jag väldigt glad då jag läste detta 15 sep, 2012 10:18 |
|
Corriiz
Elev |
15 sep, 2012 10:29 |
|
Savi
Elev |
Are you guys ready for this? Säkert? Helt hundra?
Ally Regins, Luna02, BeautifulSoul, Seriously, Solkatten, -Patronus-, Luna.Lovegood, Tonks_xD: Ni är mina underbara duelleringsvänner. Oavsett om jag suger och förlorar hela tiden eller har en riktigt bra dag och vinner hela tiden så är det alltid kul att duellera med just er. Jag är själv väldigt dålig på att skicka iväg utmaningar så det känns riktigt skönt att ha er som på ett eller annat sätt löser det åt mig. Lovar att jag ska bli bättre på det, men ja, det är sjukt kul att ha er här och kunna kalla er för mina duelleringsvänner. hyperion, Miskel, EmahS, Ginny00, Ida S, scarhead: Mina underbara Gleeks. Finns inte många trådar som jag tycker det är så kul att hänga i som i Glee tråden med alla tårar, skratt, ships, gifs och random kommentarer. Har inte många IRL vänner som är lika besatta som jag är och känns så sjukt kul att ha några att gleeka ut med. Elley, LoonyMe, Twix, Knizzlare, sanna1324567, expelliarmus, EmahS, Prue, Valmo: Tack vare er fungerar fortfarande Månadens... lite halvt. Lol. Nej men utan er skulle det inte gå alls. Ni första 8 i juryn är helt underbara och Valmo du är alltid inne med nomineringar och det gör mig så glad. Kunde inte önskat mig bättre människor i detta, ni är the best! kinshaw, Elley, Ida S, Kintsugi, ikka, Miskel, expelliarmus: Det är ni som står där på en rad på min profil, och alltså är de som betyder så mycket för mig. Jag vet inte riktigt vad jag hade gjort utan er. Era fina ord, stöttande meningar och bara randomness som gjort mina dagar. Ni är verkligen helt underbara och betyder verkligen något speciellt. Korra, Secchan, Nessilini, avifors, si_tonks, accioron, Amandan: Så underbara människor som jag ser upp till, tycker är supercoola och bara gör allting så mycket bättre. Oavsett om vi pratar mycket nu eller mer förr så har ni en stor plats i mitt mugglishjärta. Thank you ♥
15 sep, 2012 12:30 |
|
scarhead
Lärare |
Savi - åh, du är en av dem så gör så jag fortsätter gå in där! vi får prata mer, känner jag, men det är kul att vi två har något gemensamt i alla fall. jag tror vi båda två kommer se varandra ofta där, för jag är beroende av att se Glee haha!
15 sep, 2012 12:33 |
|
hyperion
Elev |
15 sep, 2012 12:35 |
|
Amandan
Elev |
15 sep, 2012 12:37 |
|
ikka
Elev |
Savi: Att du är en av de allra första som jag lärde känna här, det betyder en hel del! Sen gör det ju liksom ingenting att du alltid är snäll & positiv, kommer med bra idéer och kloka inlägg. Ser verkligen framemot att få träffa dig (även om det kommer vara rätt nervöst...) ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
15 sep, 2012 12:37 |
|
Twix
Elev |
15 sep, 2012 12:55 |
|
Maharajah
Elev |
Secchan Ååh heeey!! Nej jag har inte varit inne så mycket här på mugglis på senaste tiden. Dert var verkligen skoj att träffa dig och vi borde hålla kontakten och förhoppningsvis ses igen! (Om den här texten är konstig så är det för att jag har världens huvudvärk haha)
15 sep, 2012 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen