@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Någon som kan leta upp trådarna "Vad gör du just nu?" och "Kväll/Natt-tråden"? Hittar den inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2013 23:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-27 kl. 23:38
|
|
Borttagen
|
Jag dör snart !!! TVD TVD !! AAAH, JAG ÄR SKIT TRÖTT MEN VILL KOLLA MEEEEEER !!!!
27 okt, 2013 23:37 |
|
Solkatten
Elev |
Kollar på Allt för Sverige. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2013 23:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Tror att InspiredPsycho vinner det här årets trolljakt..
27 okt, 2013 23:41 |
|
Borttagen
|
Nja... jag vet inte hur länge de tänkte hålla på med trolljakten, men jag är iaf upptagen typ hela veckan så kommer nog inte ha tid alls att logga in 27 okt, 2013 23:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nja... jag vet inte hur länge de tänkte hålla på med trolljakten, men jag är iaf upptagen typ hela veckan så kommer nog inte ha tid alls att logga in du får anställa en främste trolljägare som kan sköta allt ditt trollande åt dig 27 okt, 2013 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Nja... jag vet inte hur länge de tänkte hålla på med trolljakten, men jag är iaf upptagen typ hela veckan så kommer nog inte ha tid alls att logga in du får anställa en främste trolljägare som kan sköta allt ditt trollande åt dig Ohja! Det skulle underlätta XD Men jag kan faktiskt vara snäll och låta någon annan på mugglis vinna. 27 okt, 2013 23:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Nja... jag vet inte hur länge de tänkte hålla på med trolljakten, men jag är iaf upptagen typ hela veckan så kommer nog inte ha tid alls att logga in du får anställa en främste trolljägare som kan sköta allt ditt trollande åt dig Ohja! Det skulle underlätta XD Men jag kan faktiskt vara snäll och låta någon annan på mugglis vinna. Pts, Var är din kämparglöd? Vinnarvilja? DIN PASSION GODDAMIT! ![]() 27 okt, 2013 23:58 |
|
Borttagen
|
Haha, den där gjorde min dag/kväll (natt?) XD Okej, okej. Jag misstänker att jag ändå kommer logga in, iaf några stunder om dagen för att se hur det går och så. 27 okt, 2013 23:59 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har ett fullt glas med mjölk bredvid mig som jag helt och hållet glömt bort. xD Fail. Nu är ju mjölken äcklig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 okt, 2013 00:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen