@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av kanelpumpa: Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt (Varför är det för sent att äta?) 27 okt, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv. Provat det här? Jag skulle om jag kunde trolla Jag har provat flera gånger, men jag gör nog fel.. Tror inte jag uttalar det rätt. Jag kan testa sen, pröva mig fram och se om jag klarar av att trolla 27 okt, 2013 22:32 |
|
Ginny00
Elev |
Jag försöker alltid dra ut på tiden på helgkvällar. Känner mig helt misslyckad om jag går och lägger mig tidigt..
27 okt, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag är så trött just nu... men är rädd att jag inte kommer få så mycket sömn inatt igen.
27 okt, 2013 22:36 |
|
stellaa
Elev |
vilken.... väldigt jättekonstig dag blah
men nu lyssnar jag på bra musik och skriver med världens bästa vänner så det är ok just nu ♥ puss o kram allihopa ![]() 27 okt, 2013 22:46 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt (Varför är det för sent att äta?) Man ska typ inte äta sent, för det är dåligt för kroppen, har jag hört?
27 okt, 2013 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kanelpumpa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt (Varför är det för sent att äta?) Man ska typ inte äta sent, för det är dåligt för kroppen, har jag hört? Det har jag också hört.. ..Men jag har också hört att man inte ska vänta tills dagen efter om man är hungrig, för då störs nattsömnen av det. Det är så mycket man hör, men jag tror inte det gör så mycket om du tar en macka eller två såhär på kvällen. Jag tar alltid en kopp te och något att äta såhär dags och jag mår prima!.. 27 okt, 2013 23:03 |
|
kanelpumpa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kanelpumpa: Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt (Varför är det för sent att äta?) Man ska typ inte äta sent, för det är dåligt för kroppen, har jag hört? Det har jag också hört.. ..Men jag har också hört att man inte ska vänta tills dagen efter om man är hungrig, för då störs nattsömnen av det. Det är så mycket man hör, men jag tror inte det gör så mycket om du tar en macka eller två såhär på kvällen. Jag tar alltid en kopp te och något att äta såhär dags och jag mår prima!.. Ja, sant Men då ska jag nog gå och ta mig en macka!
27 okt, 2013 23:05 |
|
Solkatten
Elev |
The Wanted uppträde på X Factor och Union J på Xtra Factor. <'33
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2013 23:07 |
|
Frivolt
Elev |
Du vet att du är mugglis-skadad när du börjar leta troll på fler sidor än mugglis....
27 okt, 2013 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen