Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 14217 14218 14219 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av kanelpumpa:
Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt


(Varför är det för sent att äta?)

27 okt, 2013 22:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv.




Provat det här?

Jag skulle om jag kunde trolla


Jag har provat flera gånger, men jag gör nog fel.. Tror inte jag uttalar det rätt.

Jag kan testa sen, pröva mig fram och se om jag klarar av att trolla

27 okt, 2013 22:32

Ginny00
Elev

Avatar


Jag försöker alltid dra ut på tiden på helgkvällar. Känner mig helt misslyckad om jag går och lägger mig tidigt..

27 okt, 2013 22:33

Borttagen

Avatar


Jag är så trött just nu... men är rädd att jag inte kommer få så mycket sömn inatt igen.

27 okt, 2013 22:36

stellaa
Elev

Avatar


vilken.... väldigt jättekonstig dag blah
men nu lyssnar jag på bra musik och skriver med världens bästa vänner så det är ok just nu ♥
puss o kram allihopa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

27 okt, 2013 22:46

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt


(Varför är det för sent att äta?)


Man ska typ inte äta sent, för det är dåligt för kroppen, har jag hört?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

27 okt, 2013 22:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av kanelpumpa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt


(Varför är det för sent att äta?)


Man ska typ inte äta sent, för det är dåligt för kroppen, har jag hört?



Det har jag också hört..
..Men jag har också hört att man inte ska vänta tills dagen efter om man är hungrig, för då störs nattsömnen av det.
Det är så mycket man hör, men jag tror inte det gör så mycket om du tar en macka eller två såhär på kvällen. Jag tar alltid en kopp te och något att äta såhär dags och jag mår prima!..

27 okt, 2013 23:03

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av kanelpumpa:
Jag är hungrig men det är för sent att äta nu - det är hemskt


(Varför är det för sent att äta?)


Man ska typ inte äta sent, för det är dåligt för kroppen, har jag hört?



Det har jag också hört..
..Men jag har också hört att man inte ska vänta tills dagen efter om man är hungrig, för då störs nattsömnen av det.
Det är så mycket man hör, men jag tror inte det gör så mycket om du tar en macka eller två såhär på kvällen. Jag tar alltid en kopp te och något att äta såhär dags och jag mår prima!..


Ja, sant
Men då ska jag nog gå och ta mig en macka!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

27 okt, 2013 23:05

Solkatten
Elev

Avatar


The Wanted uppträde på X Factor och Union J på Xtra Factor. <'33

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 okt, 2013 23:07

Frivolt
Elev

Avatar

+3


Du vet att du är mugglis-skadad när du börjar leta troll på fler sidor än mugglis....

27 okt, 2013 23:28

1 2 3 ... 14217 14218 14219 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.