@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Tänkte sova, men så fick jag för mig att dygna igen... Varför ska du dygna? :o varför inte? xD har tråkigt... Det är väldigt dåligt och ohälsosamt. Jag tycker inte att du borde göra det. Men det är ju höstloov
27 okt, 2013 21:57 |
|
Ginny00
Elev |
Vill typ dygna men saknar i så fall sysselsättning och partner för att göra det. Hmm.
27 okt, 2013 21:57 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Tänkte sova, men så fick jag för mig att dygna igen... Varför ska du dygna? :o varför inte? xD har tråkigt... Det är väldigt dåligt och ohälsosamt. Jag tycker inte att du borde göra det. Men det är ju höstloov Okej, men jag skulle i alla fall inte gjort det! Gör som du vill!
27 okt, 2013 21:59 |
|
Luna Chang
Elev |
27 okt, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv. Varför hatar alla att packa? Det är ju roligt! Jag hatar det inte, jag gillar det också, det är bara det att jag inte vet vad jag ska ha med mig. 27 okt, 2013 22:15 |
|
Borttagen
|
Snurrar runt på stolen och gör absolut ingen ting. Life is wonderful
27 okt, 2013 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv. Provat det här? 27 okt, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv. Provat det här? Jag skulle om jag kunde trolla 27 okt, 2013 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv. Provat det här? Jag skulle om jag kunde trolla Jag har provat flera gånger, men jag gör nog fel.. Tror inte jag uttalar det rätt. 27 okt, 2013 22:31 |
|
kanelpumpa
Elev |
27 okt, 2013 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen