@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag vill ha min peruk nu D: Jag tycker den kan komma snart....Jag behöver den på fredag!!
27 okt, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
fångade två st troll samtidigt när jag kom in hit till intresseklubben
27 okt, 2013 21:45 |
|
Elma00
Elev |
27 okt, 2013 21:46 |
|
Fellrendión
Elev |
27 okt, 2013 21:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här med att packa är inte riktigt min grej. Sitter här och hoppas på att den ska packa sig själv. Varför hatar alla att packa? Det är ju roligt! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag vet nt om jag ska hänga med till morfar och mormor imorrn. Mina bröder skippar ju
27 okt, 2013 21:48 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Tänkte sova, men så fick jag för mig att dygna igen... Varför ska du dygna? :o varför inte? xD har tråkigt...
27 okt, 2013 21:49 |
|
kanelpumpa
Elev |
Min lillasyster gråter över OTH...
Har ingen personlig erfarenhet om programmet, men är det normalt?
27 okt, 2013 21:51 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av kanelpumpa: Min lillasyster gråter över OTH... Har ingen personlig erfarenhet om programmet, men är det normalt? Jag brukar alltud gråta till teen wolf, så det är säkert normalt inte för att jag är så normal...
27 okt, 2013 21:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Elma00: Tänkte sova, men så fick jag för mig att dygna igen... Varför ska du dygna? :o varför inte? xD har tråkigt... Det är väldigt dåligt och ohälsosamt. Jag tycker inte att du borde göra det.
27 okt, 2013 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen