@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Okej
8 jan, 2012 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dobby, a free elf: Jag känner att jag tröttnat på lovet, men önskar att det var lite längre. Skrivet av Dobby, a free elf: Jag känner att jag tröttnat på lovet, men önskar att det var lite längre. ^ This "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 jan, 2012 18:53 |
|
expelliarmus
Elev |
Satt på golvet och lekte med min lillasyster som är 8 månader, gissa vem som tog sitt första steg utan att hålla i någonting? :'> Inte var det då jag iallafall...
*stolt syster*
8 jan, 2012 18:55 |
|
dystopi
Elev |
Jag har underbara små "Star Wars mints" vilket är typ små mintgodisar formade som mini-Stormtroopers ❤
8 jan, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dystopi: Jag har underbara små "Star Wars mints" vilket är typ små mintgodisar formade som mini-Stormtroopers ❤ WHUT?! Hur kan jag ha missat det här?! :'O 8 jan, 2012 19:13 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dobby, a free elf: Jag känner att jag tröttnat på lovet, men önskar att det var lite längre. "Tuta och kör Ernie!"
8 jan, 2012 19:15 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
8 jan, 2012 19:16 |
|
dystopi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dystopi: Jag har underbara små "Star Wars mints" vilket är typ små mintgodisar formade som mini-Stormtroopers ❤ WHUT?! Hur kan jag ha missat det här?! :'O Ja du.. Jag upptäckte dem för inte alls så länge sedan och tänkte exakt samma sak! Jag hittade dem på SciFi bokhandeln här i Stockholm, men när jag var där häromdan så var dom slut D:
8 jan, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
Två skinkmackor och ett glas iste = kärlek ♥
8 jan, 2012 19:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
SKRIVA AV SIG AV VÄRLDSLIGA SAKER-STUNDEN! lätt ett inlägg som kan ligga i den här intressanta tråden.
I det stora hela handlade serien om en 23åring som haft en tjejkompis sedan lekis. När hon skall gifta sig med en fd lärare inser han hur kär han är och han får lov att åka tillbaka i tiden och ställa tillrätta händelser som bevarats på foton (som visas på bröllopet) - efter varje avsnitt har storyn och situationen på vardera foto förändrats men HANS FÖRSÖK ATT SÄGA "Jag gillar dig" till henne är PINSAMT DÅLIGA. Jag har suttit genom elva avsnitt och fräst, hatat och skrikit åt en datorskärm för att den där pojken inte vågar öppna käften och hela tiden väntar på rätt situation: nej, det slutar med att han håller det där fina talet PÅ BRÖLLOPET inför gästerna! Snyggt. = Han talar om hur nära de två stått varandra under uppväxten och att han alltid funnits där för henne vise versa. Ja. Nu kommer ju dessa två självklart bli tillsammans i specialavsnittet (som inte är en del i serien som slutade med att han lämnade bröllopet i tårar och krävt att hon skall leva lyckligt för annars blir han arg samt hon som insett att hon inte vågat ta emot hans klumpiga försök och vänlighet genom åren pga sin stolthet osv och blablabla... AAAAAAH). VARFÖR GÖR MAN SÅDANA SERIER? VARFÖR? ...Skådisarna är fantastiska. Och alla gör mig fett förbannade när de på perfekt vis kommer och förstör samtal, avbryter händelser osv. SÅ JÄVLA FRUSTRERANDE MED EN SÅDAN SERIE SOM ÄR SKAPT PÅ SÅDANT VIS ATT MAN INTE KAN SLUTA SE PÅ DEN! ps. Yamapi är fortfarande en favorit i mina ögon. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 jan, 2012 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen