Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 NYSER ^w^ PROSIT! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 21:57 |
|
ginnyw123
Elev |
19 aug, 2012 21:58 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 NYSER ^w^ PROSIT! TACK
19 aug, 2012 21:58 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 NYSER ^w^ PROSIT! TACK VARSÅGOD, OCH NU SKA JAG SOVA. ÖNSKA MIG LYCKA TILL MED SKOLSTARTEN IMORGON. ÄLSKAR ER ALLA MINA SMÅ BARN. PUSS PUSS! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 22:00 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 NYSER ^w^ PROSIT! TACK VARSÅGOD, OCH NU SKA JAG SOVA. ÖNSKA MIG LYCKA TILL MED SKOLSTARTEN IMORGON. ÄLSKAR ER ALLA MINA SMÅ BARN. PUSS PUSS! SOV SÖTT MAMMA ♥
19 aug, 2012 22:01 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Dini99: Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: Skrivet av Noctum: Skrivet av Dini99: TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 NYSER ^w^ PROSIT! TACK VARSÅGOD, OCH NU SKA JAG SOVA. ÖNSKA MIG LYCKA TILL MED SKOLSTARTEN IMORGON. ÄLSKAR ER ALLA MINA SMÅ BARN. PUSS PUSS! GOD NATT, LYCKA TILL MED SKOLSTARTEN!
19 aug, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___. men när ska du gå upp? jag brukar alltig gå o lägga mig 7-8 timmar innan jag ska upp ^^ då får jag tillräckligt med sömn :3 Jag ska upp runt 7 tänkte jag. Fast jag sover oftast mindre än fem timmar, bara det att jag har varit uppe i nästan fyra dagar i sträck så XD ooooojj~ GÅ OCH LÄGG DIG NU!!!! D:< *pokepoke* Jag kommer inte somna. Måste berätta om min helg i Falun XD Skrivet av Mikaela120: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___. men när ska du gå upp? jag brukar alltig gå o lägga mig 7-8 timmar innan jag ska upp ^^ då får jag tillräckligt med sömn :3 Jag ska upp runt 7 tänkte jag. Fast jag sover oftast mindre än fem timmar, bara det att jag har varit uppe i nästan fyra dagar i sträck så XD OMG, hur orkar du??!! Jag har liksom sovit 5 timmar inatt och varit så himla tröttt hela dagen Insomnia i flera år. Jag är van vid att sova väldigt lite, det är min kropp också :3 19 aug, 2012 22:01 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 22:02 |
|
Noctum
Elev |
InspiredPsycho hur var din helg? ^w^
åh vilka bra frågor jag kommer på, dom bara poppar upp i mitt huvud ibland
19 aug, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Noctum
Det var supermegaextraawesome, seriously. Första gången på festival, och det var så många bra band, och vi pratade lite med Engel och Sabaton och... ooh. Bra slut på sommarlovet det här xD Hur var din helg? 19 aug, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen