The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magiska mugglaren
Elev |
A UNICORN IS DEAD I REPEAT A UNICORN IS DEAD
Nej, jag ville bara ha eran uppmärksamhet, ledsen för hjärt-attacken Men det ska vara en mugglis träff i uppsala typ v. 14/ påsklovet ser det ut som NÅGON SOM KAN KOMMA FÖR DET VORE AWESOME!! Länk
27 jan, 2013 19:00 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rut Luna: Skrivet av Borttagen: Woopwoop! Någon här som har lust att flumma lite? Jag visste inte att du var en medlem här :-D Det är jag, men tittar in så sällan :< Oki ^^ Men jag vill flumma! Är lite uttråkad :c Jag är faktiskt död. 27 jan, 2013 19:43 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
27 jan, 2013 19:53 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
27 jan, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
27 jan, 2013 21:19 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
har börjat min resa mot att bli en David Tennant fangirl, det vet du redan men jag säger det igen....
27 jan, 2013 21:20 |
|
Spiderpig
Elev |
Åk gärna till Bubeligums huvudstad("Flummilegum"
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 28 jan, 2013 07:33 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Borttagen: Woopwoop! Någon här som har lust att flumma lite? giiiiiissaaaa det där skulle ha varit med versaler men jag har tydligen caps lock på d: det där ska inte vara en omvänd :p smiley utan d: med bokstaven d som i dragkrok vad gör du då en dag som denna snöiga dag? är det förresten snö hos dig?
28 jan, 2013 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Borttagen: Woopwoop! Någon här som har lust att flumma lite? giiiiiissaaaa det där skulle ha varit med versaler men jag har tydligen caps lock på d: det där ska inte vara en omvänd :p smiley utan d: med bokstaven d som i dragkrok vad gör du då en dag som denna snöiga dag? är det förresten snö hos dig? Ja, det finns en hel del snö här. Spenderade hela dagen i sängen med feber dock Skrivet av Magiska mugglaren: har börjat min resa mot att bli en David Tennant fangirl, det vet du redan men jag säger det igen.... I see 28 jan, 2013 20:40 |
|
Little J
Elev |
29 jan, 2013 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen