Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
TJA.
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 21:52 |
|
ginnyw123
Elev |
19 aug, 2012 21:53 |
|
Noctum
Elev |
19 aug, 2012 21:53 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___. men när ska du gå upp? jag brukar alltig gå o lägga mig 7-8 timmar innan jag ska upp ^^ då får jag tillräckligt med sömn :3 Jag ska upp runt 7 tänkte jag. Fast jag sover oftast mindre än fem timmar, bara det att jag har varit uppe i nästan fyra dagar i sträck så XD 19 aug, 2012 21:54 |
|
ginnyw123
Elev |
19 aug, 2012 21:54 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___. men när ska du gå upp? jag brukar alltig gå o lägga mig 7-8 timmar innan jag ska upp ^^ då får jag tillräckligt med sömn :3 Jag ska upp runt 7 tänkte jag. Fast jag sover oftast mindre än fem timmar, bara det att jag har varit uppe i nästan fyra dagar i sträck så XD ooooojj~ GÅ OCH LÄGG DIG NU!!!! D:< *pokepoke*
19 aug, 2012 21:54 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Noctum: Skrivet av Borttagen: Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___. men när ska du gå upp? jag brukar alltig gå o lägga mig 7-8 timmar innan jag ska upp ^^ då får jag tillräckligt med sömn :3 Jag ska upp runt 7 tänkte jag. Fast jag sover oftast mindre än fem timmar, bara det att jag har varit uppe i nästan fyra dagar i sträck så XD OMG, hur orkar du??!! Jag har liksom sovit 5 timmar inatt och varit så himla tröttt hela dagen 19 aug, 2012 21:55 |
|
Dini99
Elev |
TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 19 aug, 2012 21:56 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Dini99: TAGGAR INFÖR SKOLSTART IMORGON. :3 JAG NYSER ^w^
19 aug, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen