Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lida
Elev |
Tack Pixi du är sjyst.
30 jul, 2012 08:21 |
|
Borttagen
|
^^Du med
30 jul, 2012 08:23 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
[user]pixi[/user: Najj, de är inte awesome! Men tack ♥
30 jul, 2012 08:55 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Bara för att jag har rätt så tråkigt...♥
Fang Jätterolig filur som jag ser lite varstans och som jag skulle älska att uggla lite med ^^ :WP: Jag har knappt pratat med dig men du verkar vara en ovanligt söt och snäll tjej ♥ Korra Jag älskar verkligen din stil, din foruminlägg, hur du ser på saker. ja typ allt med dig. Tomi Jag har inte sett dig så mycket men jag avgudar din profilbild xD Narcissa Lestrange Söt och rolig liten Ravenclaware Solkatten och Twix Alltså jag vill typ bara äta upp er båda sötisar mwhihi ♥ Nessilini Bästa prefekten på Felix? themarauder Underbara fanfictions, fantastisk humor. Du måste uggla mig så att vi kan snacka lite haha ♥ Trezzan Älskar att se dig i forumen sötnows xD xXHalfbloodPrincessXx The queen of maffia lekar typ hihi Jättesöt också Li Vad vore mugglis utan Li liksom? Inget typ juh ♥ sanna1324567 älskar när du kommenterar olika grejer, du har så fina och egna åsikter AlexZz En awsome person helt enkelt DeathDownAlex Super söt liten glädje och kram spridare. Puss på dig Ida S Du är en helt underbar människa ska du veta. Du skriver helt underbart och din humor är oslagbar. Du är en av de snällaste människor som vandrar på denna jord och är oerhört lyhörd ♥ Sluta aldrig vara den du är för du är perfekt. Lycka till med allt och så kanske jag kan se fram emot ett esfd kapitel någon gång? ♥ Tusen kramar till er alla som var online för cirka 20 min sedan ♥
8 aug, 2012 22:07 |
|
Trezzan
Elev |
8 aug, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
onlyoliviaa aww tack ♥ Skulle jättegärna träffa dig igen med
8 aug, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
onlyoliviaa: Ojojoj, har jag?
Thanx, finis ♥ 8 aug, 2012 22:20 |
|
Ida S
Lärare |
onlyoliviaa - alltså människa, är du go eller är du go? ♥ aw åh jag vet inte vad jag ska säga. Du är så himla himla söt på alla sätt och vis. Tusen tack och tusen kramar till dig, you're amazing girl! ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 8 aug, 2012 22:20 |
|
Fang
Elev |
onlyoliviaa: Tack!
8 aug, 2012 22:21 |
|
Korra
Elev |
onlyoliviaa -hehe men gud va gulligt va dig. Tack rara underbara! ♥
8 aug, 2012 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen