Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs. Riddle
Elev |
8 maj, 2012 19:49 |
|
Kedjebrev
Elev |
Alltså ibland så kollar han på mig så konstigt. Och länge. Och han ser att jag kollar tillbaka.
KAN HAN INTE BARA SÄGA VAD HAN TYCKER OM MIG SÅ JAG VET OM JAG SKA GE UPP HOPPET?! :'(
http://Kaosregn.blogg.se
8 maj, 2012 20:26 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Soda: Jag fick ett tips om att jag skulle vända mig hit. "Och du tycker det är nåt problem!? Min stora kärlek bor 4 mil ifrån och han vet knappt vem jag är! :'( Våra mammor = bäzzor ♥ Så ser han bara nån enstaka gång... Plus att min gamla kärlek har flyttat till stan och lämnat sår som aldrig kommer att läka Det tycker jag är ett problem .... :@ Arg på mig själv för att mitt liv är en katastrof " Det var det jag skrev... ♥ hmm vad jobbigt, vännen. men du vet ju inte vad han tycker om dig! Med ditt ex, visa honom att du har kommit över honom och att du är en självständig stark kvinna! Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 8 maj, 2012 20:42 |
|
Soda
Elev |
Jag försöker men han typ är så asgullig att jag börjar hyperventilera
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
8 maj, 2012 20:45 |
|
hyperion
Elev |
foytcdifiypugihgpivvfvgf gfifdfiyfiyudturdsdtuf,.ojohiguguufiiyfiydiydffiyfi.
så känner jag just nu. ![]()
8 maj, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soda: Jag fick ett tips om att jag skulle vända mig hit. "Och du tycker det är nåt problem!? Min stora kärlek bor 4 mil ifrån och han vet knappt vem jag är! :'( Våra mammor = bäzzor ♥ Så ser han bara nån enstaka gång... Plus att min gamla kärlek har flyttat till stan och lämnat sår som aldrig kommer att läka Det tycker jag är ett problem .... :@ Arg på mig själv för att mitt liv är en katastrof " Det var det jag skrev... ♥ Kram! Livet kan vara jobbigt ibland, men det blir bättre Jags skulle råda dig, att försöka glömma din gamla kärlek, det kanske känns jobbigt just nu men tro mig - såren kommer att läka. Du kanske skall försöka ta lite kontakt med den andra killa? Lära känna honom lite. Börja chatta, smsa osv med honom? 8 maj, 2012 21:38 |
|
tyri
Elev |
Jag är kär i en kille nu, och han är sååå speciell, vi kan sitta och prata i flera timmar, senast var det en fredag, han gungade på våran slänggunga och jag satt helt omedvetande i en myrstack och kliade mig i ändan.
Nae men klockan var väll 12 på natten, vi pratade om allt och alla! Och sedan kommer brorsan (eller som han kallas, glädje dödaren) och då tar killen upp mobilen och börgar messa med nogon, då säger min fina broder: - VÄM ÄR MIMMI? är det din tjej? Och då svarar ju såklart killen: - eh... Jaa... Det är det...! GAAAAH! jag blir knäpp!!!!!
8 maj, 2012 22:13 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Jag fick ett tips om att jag skulle vända mig hit. "Och du tycker det är nåt problem!? Min stora kärlek bor 4 mil ifrån och han vet knappt vem jag är! :'( Våra mammor = bäzzor ♥ Så ser han bara nån enstaka gång... Plus att min gamla kärlek har flyttat till stan och lämnat sår som aldrig kommer att läka Det tycker jag är ett problem .... :@ Arg på mig själv för att mitt liv är en katastrof " Det var det jag skrev... ♥ Kram! Livet kan vara jobbigt ibland, men det blir bättre Jags skulle råda dig, att försöka glömma din gamla kärlek, det kanske känns jobbigt just nu men tro mig - såren kommer att läka. Du kanske skall försöka ta lite kontakt med den andra killa? Lära känna honom lite. Börja chatta, smsa osv med honom? Bra idé men ingen jag känner känner honom och om jag hursomhelst får hans nummer så vet han ju ändå inte vem jag är plus att han har nog redan en tjej...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
9 maj, 2012 14:04 |
|
Jegli
Elev |
Skrivet av Soda: Jag försöker men han typ är så asgullig att jag börjar hyperventilera vet precis vad du menar men jag tycker att du ska göra som Nessilini sa och försöka glömma honom. ♥ Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 9 maj, 2012 18:10 |
|
Aleander
Elev |
Han har förändrats så mycket. Det måste han ha gjort. För det var inte det där jag förälskade mig i. Det var de där utropen varje lektion, innan lektioner och så, med mitt namn. Nu var det längesedan vi pratade. Alldeles för länge sedan.
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 9 maj, 2012 20:07 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen