Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
22 nov, 2011 18:35 |
|
Salazar1
Elev |
22 nov, 2011 18:36 |
|
EMELESEL
Elev |
22 nov, 2011 18:36 |
|
Jossi
Elev |
22 nov, 2011 18:37 |
|
Fang
Elev |
22 nov, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
After dinner, I want to make gifs of a certain ginger-haired man man in a kilt
(LOL, Jag la inte märke till att purplebeards hade skrivit fel försän nu, jag fangirlade nog lite för mycket XD) 22 nov, 2011 18:39 |
|
cannedcorn
Elev |
22 nov, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
22 nov, 2011 18:50 |
|
Ellinor
Elev |
En del av en novell jag har skrivit :c .. mobba mig inte, den är dålig, i know.
Veckorna gick snabbt, och innan jag visste ordet av var det sommarlov. Vid det här laget var jag och Lin bästa vänner, vi gjorde så gott som allting tillsammans. Skolavslutningen var som vanligt - rektorn höll tal och elever jublade - men ändå inte. Vi visste allihopa att nu var allt slut. Nu skulle vi skiljas åt. Alla hade kommit in på olika gymnasium och vi skulle aldrig mer ses. Alla kramades och önskade varandra lycka till. Jag hade trots allt en ganska så bra klass. Jag skulle sakna alla, till och med fjortistjejerna och de fåniga killarna. Under sommarlovet umgicks jag och Lin hela tiden. När det var fint väder gick vi till parken eller stranden. När det var sämre väder hyrde vi en film eller hade hemmaspa. En vacker sommardag i juli tog vi en "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 22 nov, 2011 18:58 |
|
expelliarmus
Elev |
22 nov, 2011 19:02 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen