Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Pottermon!: VAAAARFÖÖÖÖR SKULLE FRED DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. DET ÄR INTE DET SAAAAAAAAAMMMAAAAAAAA UTAN HONNOOM ÄVEEEN OM DET VAR VID SLUUUUUUTET AV FILMEEEEEEEEEEEEEEN. (jag tror det var fred) Det värsta är att, som jag och många andra och säkert du tänker, så fortsätter ju Magivärlden existera efter böckernas/filmernas slut, så George fortsätter leva, så gott han kan, utan Fred, så hur hemskt det än låter så spelar det ingen roll att han dör i slutet. Det är helt sjukt orealistiskt att han dör, men han dog som jag tror att han ville dö, kämpande och med ett leende på läpparna. ![]()
1 nov, 2011 18:06 |
|
Borttagen
|
^
Håller helt med dig. För oss lever magin vidare och vi saknar de vi förlorat...♥ Stackars Georgie.. Fast Fred lever ju i mina fantasier..♥ 1 nov, 2011 18:07 |
|
Noydiii
Elev |
Jag tycker att det bästa med Fred och George är att de är tvillingar.
Jag hatar crossovers. 1 nov, 2011 18:08 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Håller helt med dig. För oss lever magin vidare och vi saknar de vi förlorat...♥ Stackars Georgie.. Fast Fred lever ju i mina fantasier..♥ jaa, han är fortfarande med oss!! btw. hur går det med bröllopet? Någon som vill stanna uppe hela natten i den här underbara tråden med mig?? ♥♥ ![]()
1 nov, 2011 18:09 |
|
Safrina
Elev |
1 nov, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Mjo, det går väl. Dock tycker jag det är lite tidigt att gifta sig, jag är ju bara 17 (går alltså sista året på Hogwarts) och om man räknar med James riktiga ålder(det blir lite jobbigt annars...) så är ju han 8 år äldre, så han är 25.. Känns lite tidigt att gifta sig redan vid 17.. xD ♥
1 nov, 2011 18:12 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mjo, det går väl. Dock tycker jag det är lite tidigt att gifta sig, jag är ju bara 17 (går alltså sista året på Hogwarts) och om man räknar med James riktiga ålder(det blir lite jobbigt annars...) så är ju han 8 år äldre, så han är 25.. Känns lite tidigt att gifta sig redan vid 17.. xD ♥ haha, aww ♥♥ btw. är på riktigt Fred&George/James&Oliver-humör idag, som ni kanske märkt xD så snart kommer det en MASSA underbara bilder!! ♥♥♥♥♥♥ ![]()
1 nov, 2011 18:14 |
|
Borttagen
|
YAAAAYY!!!!!!
Vet du, James och Oliver är födda DAGEN EFTER MIG! Fast 8 år tidigare då, så 86 istället för 94 1 nov, 2011 18:20 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: YAAAAYY!!!!!! Vet du, James och Oliver är födda DAGEN EFTER MIG! Fast 8 år tidigare då, så 86 istället för 94 YEAH I KNOW!! AND IT'S TOTALLY AWESOME!!! _________________________________ Jag är officiellt död: Fred to Molly Don't be sad, Mum. I have George's ear to accompany me here. Honestly, woman, you killed that bitch, so cheer up! George to Fred When I look in the mirror, sometimes I wonder if it's you I'm looking at. But it cant be. The pale-faced, thin person with eyebags in the mirror never even smiled. Even on our gloomy days, you'd always stay positive and cheer me up with your smile, Fred. George to Fred Yesterday was our birthday, Fred. I never imagined blowing up the candles alone. Birthday isn't my favorite day of the year anymore. Fred to Molly I once said that when I get married I'll give you a full body-bind curse. Sorry I can't make it happen, Mum. Molly to Fred Fred, no parents should have to bury their child. But you died in a war and I'm proud of you. Me and your dad miss you so much. Love you my son. Fred to George Don't worry, George. Ickle Ronniekins will help you run our joke shop and make it a real money spinner. Just take care of yourself, will you? Fred to George Don't worry, George. I'm going to heaven. Guess how I know? Because we're the Holy Spirit! Get it? Because you're holey and Im... dead. Please don't cry. ![]() SNÄLLA TUMBLR, SLUTA DÖDA MIG!! ![]()
1 nov, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: YAAAAYY!!!!!! Vet du, James och Oliver är födda DAGEN EFTER MIG! Fast 8 år tidigare då, så 86 istället för 94 YEAH I KNOW!! AND IT'S TOTALLY AWESOME!!! _________________________________ Jag är officiellt död: Fred to Molly Don't be sad, Mum. I have George's ear to accompany me here. Honestly, woman, you killed that bitch, so cheer up! George to Fred When I look in the mirror, sometimes I wonder if it's you I'm looking at. But it cant be. The pale-faced, thin person with eyebags in the mirror never even smiled. Even on our gloomy days, you'd always stay positive and cheer me up with your smile, Fred. George to Fred Yesterday was our birthday, Fred. I never imagined blowing up the candles alone. Birthday isn't my favorite day of the year anymore. Fred to Molly I once said that when I get married I'll give you a full body-bind curse. Sorry I can't make it happen, Mum. Molly to Fred Fred, no parents should have to bury their child. But you died in a war and I'm proud of you. Me and your dad miss you so much. Love you my son. Fred to George Don't worry, George. Ickle Ronniekins will help you run our joke shop and make it a real money spinner. Just take care of yourself, will you? Fred to George Don't worry, George. I'm going to heaven. Guess how I know? Because we're the Holy Spirit! Get it? Because you're holey and Im... dead. Please don't cry. ![]() SNÄLLA TUMBLR, SLUTA DÖDA MIG!! FAAAAN! VILL GRÅTA; GRÅTA GRÅTA GrÅTA! Döda mig, DÖDA MIG!! :'''/ ♥3♥♥ 1 nov, 2011 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen