Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 141 142 143 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag går efter Brian.

19 dec, 2013 00:40

Borttagen

Avatar


"Här, håll min hand och doppa huvudet i vattnet", jag häller i mitt minne.

19 dec, 2013 00:42

Borttagen

Avatar


Jag gör som han sagt åt mig...

19 dec, 2013 00:48

Borttagen

Avatar


Vi rycks ner i ett av mina minnen från fyran.

Jag och Pling hade bestämt att vi skulle vara med i duellklubben. Ted, Cornelia och Tessie var också med. När vi kom in delades vi in med folk från de andra klasserna, ted med Adrian, Tessie med Chloe, Cornelia med terence och jag med Filli. Pling fick Dan, den största och elakaste Slytherineleven sen Draco Malfoys fars Lucius tid. Han var då riktigt skicklig på duellering och vann mot alla han tävlade mot.
Alla par började samtidigt men när en förlorade gick paret åt sidan för att se på resten. Efter tre minuter var bara Pling och Dan kvar, båda kämpade hårt. Precis när Pling blockerade ett angrepp drog Dan upp staven igen och började på en oförlåtligförbannelse, "CRUS-", längre kom han inte, för Pling hade träffat honom
innan.

19 dec, 2013 21:43

Borttagen

Avatar


Jag betraktar storögt scenen. Sedan tittar jag upp på Brian.
- Jag? Säger jag undrande, även om jag vet. Fast tjejen som står där verkar inte vara jag alls. På ett sätt är hon blyg och snäll, på ett annat sätt är hon som en magnet, alla blickar dras till henne. Det enda som liknar mig är det enorma självförtroendet.
- Visa mig något annat. Något mer personligt om mig,jag vill veta hur jag är!! Säger jag nyfiket till Brian,

19 dec, 2013 22:27

Borttagen

Avatar


Jag skrattar.
"Vi får vänta på de andra i scenen, Tessie och Ted"
Bara hon inte märkte vart jag tittade där...
"De kommer nog snart"

19 dec, 2013 22:30

Borttagen

Avatar


- Åh okej!!

19 dec, 2013 22:38

Borttagen

Avatar


Efter en kort evighet kommer Cornelia inspringande med resten av dem. Sam var med lite längre bak.
"Pling! Gumman, vad hände?", han springer fram och kramar om hennes hand.

19 dec, 2013 22:49

Borttagen

Avatar


Jag ser förvirrat på Sam.
- Vem är det?? Frågar jag och ser förvirrat på Brian.

19 dec, 2013 22:52

Borttagen

Avatar


"Ähum, han är din, vår-"
"Jag är din pojkvän, har du glömt det", han ler sött mot henne. Jag stirrar på dem.
"NEJ!"; Tessie ser argt på honom, "du är hennes vän, allas vän, inget mer!""

19 dec, 2013 22:58

1 2 3 ... 141 142 143 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.