Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har nog tyckt om honom lite grann kke
Jag har aldrig träffat min farfar 1 jun, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
Jag har heller aldrig träffat din farfar. (Däremot min farfar.)
Jag har aldrig firat pingst. 1 jun, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller
Jag har aldrig fattat area. 1 jun, 2013 20:31 |
|
Hanna03
Elev |
2 jun, 2013 00:15 |
|
Sindra02
Elev |
Inte jag heller
Jag har aldrig slagit sönder en ruta Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif 2 jun, 2013 08:09 |
|
Verro_Luna
Elev |
2 jun, 2013 09:30 |
|
Elma00
Elev |
2 jun, 2013 12:41 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller.
Jag har aldrig tyckt om att bo "i stan." 2 jun, 2013 14:21 |
|
Elma00
Elev |
Jag har aldrig bott i stan, men vill inte heller göra det. Så inte jag heller.
Jag har aldrig gillat äppeljuice.
2 jun, 2013 14:45 |
|
GlennOstrich
Elev |
Inte jag heller!
Jag har aldrig gillat FPS games 2 jun, 2013 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen