Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ailiiin
Elev |
26 apr, 2012 22:21 |
|
Piggy
Elev |
27 apr, 2012 11:02 |
|
ailiiin
Elev |
27 apr, 2012 11:45 |
|
Solkatten
Elev |
Man blir väldigt lätt beroende av Glee 8D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 apr, 2012 13:21 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Man blir väldigt lätt beroende av Glee 8D Haha. Absolut! Jag går upp en halvtimme tidigare på onsdagar för att hinna se avsnittet på morgonen innan jobbet.
27 apr, 2012 13:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Man blir väldigt lätt beroende av Glee 8D Haha. Absolut! Jag går upp en halvtimme tidigare på onsdagar för att hinna se avsnittet på morgonen innan jobbet. Just nu spenderar jag hela dagarna hemma med att kolla på Glee! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 apr, 2012 13:26 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Man blir väldigt lätt beroende av Glee 8D Haha. Absolut! Jag går upp en halvtimme tidigare på onsdagar för att hinna se avsnittet på morgonen innan jobbet. jag går upp tjugo i två på natten till onsdag för att hitta en livestream på tumblr och se det live, dvs när det sänds i USA. somnar typ två timmar senare. heh.
27 apr, 2012 14:46 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Haha. Absolut! Jag går upp en halvtimme tidigare på onsdagar för att hinna se avsnittet på morgonen innan jobbet. jag går upp tjugo i två på natten till onsdag för att hitta en livestream på tumblr och se det live, dvs när det sänds i USA. somnar typ två timmar senare. heh. Haha. Det fungerar inte för mig sömnmässigt när man jobbar heltid, + att ett av jobben är helt nytt och jag har sjukt mycket att lära mig och komma ihåg
27 apr, 2012 14:56 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Man blir väldigt lätt beroende av Glee 8D Haha. Absolut! Jag går upp en halvtimme tidigare på onsdagar för att hinna se avsnittet på morgonen innan jobbet. Jag går också typ upp en halvtimme/40 min tidigare på onsdagar för att slippa lida en hel dag i skolan innan jag får se senaste avsnittet 27 apr, 2012 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
På vilken kanal och på vilken tid sänds det? :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 apr, 2012 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen