The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
4 sep, 2012 16:25 |
|
Majis
Elev |
Jag typ vet kanppt vad tumblr är, förutom att man kan fixa roliga rörliga bilder där, men då är det ingen mening för mig att kolla in det xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 16:29 |
|
Elin@
Elev |
tumblr är typ mitt liv.
4 sep, 2012 16:30 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
4 sep, 2012 17:36 |
|
Elin@
Elev |
-funfun-: det är svårt att förklara... men det är typ som en blogg, fast man skriver inte inlägg (alltså man kan göra posts men det är ju inte precis vad som har hänt under din dag eller personliga grejer, det brukar mer vara roligt och så) man rebloggar typ bilder och andras texter och så... eh.
4 sep, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: -funfun-: det är svårt att förklara... men det är typ som en blogg, fast man skriver inte inlägg (alltså man kan göra posts men det är ju inte precis vad som har hänt under din dag eller personliga grejer, det brukar mer vara roligt och så) man rebloggar typ bilder och andras texter och så... eh. jag tar en titt så förstår jag nog bättre 4 sep, 2012 17:42 |
|
Elin@
Elev |
^ jo, om man skaffar en tumblr och improviserar, funkar det ändå väldigt bra! ;D
4 sep, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
haha okej of to tumblr it is!! *superhjälte melodi*
4 sep, 2012 17:45 |
|
Majis
Elev |
Rebloggar? xD
Men jaja! Vad skriver Rick då? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen