Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 141 142 143 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Elin@
Elev

Avatar


4 sep, 2012 16:25

Majis
Elev

Avatar


Jag typ vet kanppt vad tumblr är, förutom att man kan fixa roliga rörliga bilder där, men då är det ingen mening för mig att kolla in det xD

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 16:29

Elin@
Elev

Avatar


tumblr är typ mitt liv.

4 sep, 2012 16:30

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Elin@:
tumblr är typ mitt liv.

Haha! Okej xD För mig är det typ Mugglis

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 16:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Elin@:
tumblr är typ mitt liv.

Haha! Okej xD För mig är det typ Mugglis


samma här
Men berätta nu, vad är Tumblr, typ alla snackar om det och jag känner mig som en misslyckad dum kossa här borta eftersom att ingen (och då meenar jag den enda personen som jag frågat) berättar det för mig så låt höra Elin@

4 sep, 2012 17:36

Elin@
Elev

Avatar


-funfun-: det är svårt att förklara... men det är typ som en blogg, fast man skriver inte inlägg (alltså man kan göra posts men det är ju inte precis vad som har hänt under din dag eller personliga grejer, det brukar mer vara roligt och så) man rebloggar typ bilder och andras texter och så... eh.

4 sep, 2012 17:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elin@:
-funfun-: det är svårt att förklara... men det är typ som en blogg, fast man skriver inte inlägg (alltså man kan göra posts men det är ju inte precis vad som har hänt under din dag eller personliga grejer, det brukar mer vara roligt och så) man rebloggar typ bilder och andras texter och så... eh.


jag tar en titt så förstår jag nog bättre

4 sep, 2012 17:42

Elin@
Elev

Avatar


^ jo, om man skaffar en tumblr och improviserar, funkar det ändå väldigt bra! ;D

4 sep, 2012 17:44

Borttagen

Avatar


haha okej of to tumblr it is!! *superhjälte melodi*

4 sep, 2012 17:45

Majis
Elev

Avatar


Rebloggar? xD

Men jaja! Vad skriver Rick då?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 17:48

1 2 3 ... 141 142 143 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.