Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
twisted
Elev |
Du kanske ska ta en ordentlig titt på dig själv i spegeln, för vem fan är du egentligen? Hur kan du sitta och gråta och säga att du saknar mig och att du vill börja umgås igen, för att i nästa stund säga att du inte tål mig?
Och om du nu inte tål mig som du säger, varför ens le mot mig i skolan och fråga mig saker, som om du skulle vilja att vi skulle bli kompisar igen? Du var den som fanns där för mig när jag inte hade någon annan, och verkligen var den där bästa vännen som jag trodde jag skulle ha livet ut. Men just nu så existerar du inte alls för mig ärligt talat, bortsett från i mina minnen. Och om du sedan skulle tycka att det känns jobbigt att jag tycker så, så kan du ju för fan ta saken i egna händer någon gång istället för att bara ursäkta dig hela tiden. Eller kanske börja med att vara ärlig för en gångs skull. Tack. What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 4 jun, 2013 21:04 |
|
Freja
Elev |
Sluta stalka mig jävla äckel. Nej, jag vill inte ha lappar i mitt skåp, kommentarer på min Instagram eller obehagliga kiks.
Everything is Dramione and nothing hurts. 5 jun, 2013 10:02 |
|
Isse99
Elev |
Till A: Snälla, kan du inte bara inse att alla tycker att du är dum i huvudet och att ingen gillar dig? Kan du inte bara inse att ingen gillar bortskämda personer och att man inte ska skryta om att man är det? Sluta vara så jävla rasistisk. VARFÖR är det inte du som ska flytta? Du fattar inte hur glad jag hade blivit om du en dag flyttade till Antarktis eller om du vurpade med din jäkla moppe och blev tvungen att leva på sjukhus.
Till H: Fattar du inte att du skämmer ut dig själv? Att röka, ha decimeter korta kjolar och att kalla lärarna för flodhästar gör inte så att någon tycker att du är cool. Snarare tvärtom. Så där, det var ganska skönt att skriva av sig lite. skriver ord som mord i handen 5 jun, 2013 11:25 |
|
Dramione99
Elev |
Till min bästa kompis, en av de i alla fall:
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jun, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
Madeleine
Åh, kärlek på dig finaste! Tack så jättejättejättemycket, älskar dig! Malin Betyder mycket, ok? Kram! 5 jun, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
SNÄLLA SÄG DET!!! JAG KAN INTE! OKEJ. TÖRS INTE. MEN... DU... SNÄLLA FRÅGA!!!!!!
6 jun, 2013 23:33 |
|
Salazar1
Elev |
Allan Szelag
Jag älskar dig, har gjort sen jag såg dig första gången, kommer alltid att göra. Snälla, ta mig tillbaka, för du vet sanningen nu. Sanningen svider brukar du säga men i detta fallet så nej. Du trodde på ett falskt rykte och inte på din flickvän och det förstörde hela vår relation. Jag älskar dig för alltid. Always ♥ Slytherin Pride 7 jun, 2013 00:09 |
|
dillen99
Elev |
Men snälla, du lämnade mig i 4:an bara för att vara med några du slutade vara med när du bytte skola.
Vi var bästisar, jag trodde på allvar att vi skulle vara de där två knasiga bästisarna som skulle hålla ihop för evigt. Men du valde bort mig, men ändå så tror du nu, när du fått en ny mobil och kan använda kik, att du bara kan skriva "Hej ♥ Särskilt inte jag, för jag kan se rakt igenom dig och jag vet att jag är så mycket bättre som människa än vad du någonsin kommer att bli. Så jag hatar dig. Du lämnade mig så att jag vart helt ensam, i nästan hela 4:an var jag ensam på rasterna för när jag frågade om jag fick vara med er så sa du bara "fråga de andra" och då gjorde jag det, de svarade bara "fråga henne" och kollade på dig. Då visste jag att du hade svikit mig. Sen när jag fick en aldeless underbar vän (luna99) så försökte du bli min bästis igen, och det gjorde du igenom att försöka säga till mig att jag inte fick ha några andra vänner utom dig. Men fan heller, jag vet vad din sort går för. Aldrig i mitt hela jävla liv att jag blir din bästis igen. När vi var små så var det alltid jag som ringde till dig och frågade om vi skulle leka, du ringde aldrig mig. Det är då jag undrar om du verkligen ville vara med mig eller om du bara var det för du inte hade någon annan? (Tänk om jag skulle våga släppa den här bomben, hon skulle bli chokad. Hon tror inte att jag klarar att stå upp för mig själv. Men det ska jag säga henne, det har jag lärt mig. Hon är den som inte klarar det, hon lever på lögner och tron om att hon är bäst i världen. Men så är det verkligen inte) Man mikham to ra dar aghosh giram <3 7 jun, 2013 10:30 |
|
cikki
Elev |
SNÄLLA. kan du inte sluta vara en sådan jobbig elak typ hela tiden? så fort du säger något skadar du någon inombords. varför är då sådan? det är som om du försöker få problem med alla andra... du vet att du gör fel men ändå fortsätter du! VARFÖR? 7 jun, 2013 22:14 |
|
YES
Elev |
7 jun, 2013 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen