Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The flum side

Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side

1 2 3 ... 141 142 143 ... 1523 1524 1525
Användare Inlägg
Magiska mugglaren
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Väldigt vad många från Finland det var här.
Lite alone, här borta i Sverige, i närheten av Göteborg...


jag är svenne med dig men jag bor i norrköping

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdp0d5PUoK1rxkswco1_500.gif

25 feb, 2012 17:19

Borttagen

Avatar


Någon som ska kolla på Melodifestivalen?

Idag skulle Danny uppträda, och ett hordrock-band, och hon som sjöng Hero....

Kommer inte ihåg alla, men om ni kollade på fredagkväll med Malin igår så vet ni nog :]

Btw. Grattis Danny! (han fyller år idag...)

25 feb, 2012 17:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon som ska kolla på Melodifestivalen?

Idag skulle Danny uppträda, och ett hordrock-band, och hon som sjöng Hero....

Kommer inte ihåg alla, men om ni kollade på fredagkväll med Malin igår så vet ni nog :]

Btw. Grattis Danny! (han fyller år idag...)

Jag ska!

25 feb, 2012 17:22

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag ska kolla på mello. (shit, jag hade helt glömt att det var lördag)
Jag har gått här hemma hela dagen och längtat till imorgon, för då är det lördag... X)
Skrivet av Magiska mugglaren:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Väldigt vad många från Finland det var här.
Lite alone, här borta i Sverige, i närheten av Göteborg...


jag är svenne med dig men jag bor i norrköping

Skönt att det är ngn mer som är svensk, iaf.

25 feb, 2012 17:24

Borttagen

Avatar


har set på en film serie i 16 timar i sträck O_O

25 feb, 2012 17:43

djurgalen_99
Elev

Avatar


Är det för sent att gå med?? Vill så gärna!!

E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM??

25 feb, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
har set på en film serie i 16 timar i sträck O_O

Vad har du sett?

25 feb, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


NU KAN VI VÄL BOMBA ANSLAGSTAVLAN MED ESKIL-BILDER!!??

Jag har redan en bild på Eskil på anslagstavlan.... Ni kan kopiera Eskil från min formsignatur. För ni som inte vet hur man gör:
1. Kopiera detta: [imgX]http://i40.tinyXpic.com/vrrq4w.jpg[/img] (ta bort alla X)
2. Gå till anslags tavlan och klistra in detdär ^
3. Klart!

25 feb, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NU KAN VI VÄL BOMBA ANSLAGSTAVLAN MED ESKIL-BILDER!!??

Jag har redan en bild på Eskil på anslagstavlan.... Ni kan kopiera Eskil från min formsignatur. För ni som inte vet hur man gör:
1. Kopiera detta: [imgX]http://i40.tinyXpic.com/vrrq4w.jpg[/img] (ta bort alla X)
2. Gå till anslags tavlan och klistra in detdär ^
3. Klart!

Ok, jag gör det. Känns som om min lilla Eskil har blivit lite poppis...

25 feb, 2012 18:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
NU KAN VI VÄL BOMBA ANSLAGSTAVLAN MED ESKIL-BILDER!!??

Jag har redan en bild på Eskil på anslagstavlan.... Ni kan kopiera Eskil från min formsignatur. För ni som inte vet hur man gör:
1. Kopiera detta: [imgX]http://i40.tinyXpic.com/vrrq4w.jpg[/img] (ta bort alla X)
2. Gå till anslags tavlan och klistra in detdär ^
3. Klart!

Ok, jag gör det. Känns som om min lilla Eskil har blivit lite poppis...


BRAAA! Någon mer?

Och jaa, Eskil är väldigt poppis :]

25 feb, 2012 18:05

1 2 3 ... 141 142 143 ... 1523 1524 1525

Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side

Du får inte svara på den här tråden.