@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dystopi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag googlar på mig själv... Om jag googlar på mig så får jag upp en bild på en ful tomte som jag ritade när jag var typ fem...
8 jan, 2012 17:28 |
|
EmahS
Elev |
Min brorsas band har idag nått över 4 000 000 views på youtube! och är snart uppe i 11 000 prenumeranter.
*stolt syster*
8 jan, 2012 17:30 |
|
Li
Biträdande rektor |
Har jullov en vecka till.
without something there is no nothing 8 jan, 2012 17:42 |
|
mine
Elev |
haahhaha jag läste nyss den här på fb:3
Frågesport för blondiner... 1. Hur länge varade 100-åriga kriget? - 116 år - 99 år - 100 år - 150 år Blondinen använder sin rätt att hoppa över frågan 2. I vilket land uppfanns Panama-hatten? - Brasilien - Chile - Panama - Equador Blondinen tar publiken till hjälp 3. I vilken månad firar ryssarna oktober-revolutionen? - Januari - September - Oktober - November Blondinen ringer en vän. 4. Vad het...te George IV? - Albert - George - Manuel - Jonas Blondinen söker efter rätt svar på internet. 5. Från vilket djur har Kanarieöarna fått sitt namn? - Kanariefågeln - Kängurun - Råttan - Sälen Blondinen åker ur tävlingen. PS. Om du har småflinat lite när du har läst detta, titta på svaren här nedan: Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså, hur många rätt hade du?? 8 jan, 2012 17:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 8 kl. 17:48
|
|
Borttagen
|
Näe! Nu tog mitt godis slut </3
8 jan, 2012 17:45 |
|
dystopi
Elev |
8 jan, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag gå ut och åka pulka , innan snön smälter igen
8 jan, 2012 18:01 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Har precis monterat ihop en bokhyllla, tog en stund. -.-
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 8 jan, 2012 18:02 |
|
joel9324
Elev |
jag vill avsluta mitt Facebook-account, hoppas länk fungerar, don't ask me why i want to delete my Facebook acc.
8 jan, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Känns lite awkward när man sitter och har vatten på sitt öga och inser sedan att man har haft på mascara på ögonfransarna så halva ansiktet är nerkladdat nu -.-'
8 jan, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen