Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
yay, min skola är kanske lite normal i alla fall
19 aug, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
19 aug, 2012 21:42 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irah: yay, min skola är kanske lite normal i alla fall Jag börjar imorgon... :c Ja! Någon förutom jag som börjar imorgon!
19 aug, 2012 21:43 |
|
Frivolt
Elev |
Jag börjar inte förns den 1 September...heheheee....(Ja, jag är gammal och går på universitetet
Avundas alla som går på gymnasiet, framförallt de som börjar första året!! Gaah, ska vi byta?!??! 19 aug, 2012 21:44 |
|
Noctum
Elev |
19 aug, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Börjar på tisdag...
19 aug, 2012 21:45 |
|
Irah
Elev |
19 aug, 2012 21:45 |
|
Noctum
Elev |
19 aug, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___.
19 aug, 2012 21:48 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag borde sova, är så trött och skolan börjar imorgon men jag är för pigg och så där... kom ju hem från Falun idag och alla känslor sitter kvar .___. men när ska du gå upp? jag brukar alltig gå o lägga mig 7-8 timmar innan jag ska upp ^^ då får jag tillräckligt med sömn :3
19 aug, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen